تاج الدین: راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت

نماینده مردم اصفهان گفت: قطعا راه این سردار رشید ادامه خواهد داشت و با رشادت ها و شجاعت های ایرانیان بر زمین نخواهد ماند و جوانه های دیگری از این آب و خاک حاصلخیز خواهند روئید.

ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بامداد امروز چرخه جنایت های آمریکا جهانخوار کامل شد و بزرگترین مانع بر سر نقشه راه خاورمیانه آمریکایی؛ سردار رشید ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی در پی حمله ددمنشانه استکبار جهانی به فیض شهادت نائل شد.

وی افزود: او که از قافله شهیدان زنده بود به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه عزت و شرف ایران و اسلام رسید اما داستان رشادتهای او و دامنه اثرش در تحولات منطقه ای و جهانی همچنان پابرجاست .

 نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: در سال های اخیر  رشادت ها و درایت و جنگاوری او ژئوپلیتیک منطقه را به نفع ایران بهم زده و نظم جدیدی بر منطقه حکمفرما کرده بود؛ نظمی که آمریکا و دولت های دست نشانده آن به هیچ وجه بر نمی تابیدند و از هیچ جنایتی برای تغییر آن فروگذار نکردند.

تاج الدین ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در داخل ایران نیز سرمایه نمادینی بود که هر ایرانی با هر عقیده و مسلکی کلاه خود را به احترام رشادت ها و شجاعت ها و عقلانیتش برای او  از سر بر می داشت و مایه  افتخار هر  ایرانی  و پشت ایرانی ها به رشادت های او گرم بود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا راه این سردار رشید ادامه خواهد داشت و با رشادت ها و شجاعت های ایرانیان بر زمین نخواهد ماند و جوانه های دیگری از این آب و خاک حاصلخیز خواهند روئید.

کد خبر 404003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.