شهید حاج قاسم سلیمانی، صادقانه خدمت کرد

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری در پیام اینستاگرامی نوشتند: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عمری مجاهدانه زیست و قدم جز در راه خدا و در مسیر اطاعت از ولایت برنداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام مشترک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ  فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(23 احزاب)

یک بار دیگر شاهد جنایت از سر استیصال رژیم واپس گرا و منفعلی هستیم که ترور ناجوانمردانه چهره‌های موثر و کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران را تنها می‌توان نتیجه بزدلی و ترس از رویارویی مستقیم با دلاورانی که دنیا سال‌های سال به وجودشان و به خدماتشان مدیون است دانست.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عمری مجاهدانه زیست و قدم جز در راه خدا و در مسیر اطاعت از ولایت برنداشت و دور از انتظار نبود که به گفته خودشان کسی که اینگونه شهید زیست، شهادت را از درگاه حضرت حق‌ هدیه بگیرد که حقیقتا شهادت هنر است و تنها هنر مردان خداست.

امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه همه مسلمانان و همه آزادگان جهان دغدارند؛ هر چند بدون تردید با تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) انتقام سختی در انتظار حاکمان مستبد و امر کنندگان جنایتکار این اقدام ناجوانمردانه خواهد بود و همچون همیشه دست خدا از آستین مردم ایران بیرون خواهد آمد.

اینجانبان شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، سبزپوشان فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و یقین داریم که روح آن شهید والامقام بر اساس قول خداوند عندربهم یرزقون است.

علیجان شمشیربند، رییس شورای اسلامی شهر ساری

عباس رجبی، شهردار ساری

کد خبر 403997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.