عابدی: خون پاک سردار قاسم سلیمانی باید باعث آگاهی جهان اسلام شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیداست خون پاک سردار قاسم سلیمانی باعث آگاهی جهان اسلام شود و نابودی دشمنان و از بین رفتن آمریکای جنایتکار را به همراه داشته باشد.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی فرمانده ای مقتدر و مبارز بود که شهادتش، شهادت مالک اشتر را تداعی کرد.

وی افزود: امیداست خون پاک سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس باعث آگاهی جهان اسلام شود و نابودی دشمنان و از بین رفتن آمریکای جنایتکار را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا در منطقه تمام قوانین بین المللی، اخلاقی و شرافت زیر پا گذشته است که امیدواری همرزمان سردار سلیمانی انتقام سختی از دشمنان اسلام بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هر بار اسم شهادت بر زبان سردار سلیمانی جاری می شد اشک در چشمانش حلقه میزد که نشانه اشتیاق او به شهادت بود، سردار سلیمانی به آرزوی خود رسید اما ملت سرافراز اسلام که مشتاقانه در انتظار نابودی آمریکا و اسرائیل  هستند همچنان باید تحمل رنج مبارزه و مجاهدت و تلاش ها سخت را بجان بخرند  تا شاهد عزت مسلمین و خواری همه قدرت های ظالم از جمله آمریکای ستمکار و اسرائیل متجاوز باشند.

کد خبر 403990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.