پتروشیمی در مشهد زمین‌گیر شد

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی بزرگ آویژه صنعت مقابل پتروشیمی همچنین تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید. در بازی بزرگ هفته آویژه صنعت مشهد کار بزرگی کرد و پتروشمی بندرامام را شکست داد. تیم مشهدی پیش تر نیز نشان داده بود که در خانه به حریفی باج نمی‌دهد، اما این‌بار مقابل تیم دوم جدول نتیجه دور از باور را رغم زد.

صدرنشین لیگ برتر یعنی شهرداری گرگان در تهران به راحتی قعرنشین جدول یعنی نیروی زمینی را از پیش برداشت تا به تنهایی در صدر جدول تکیه زند. شاگردان شاهین مهران طبع که تا اینجای لیگ همه‌جوره حمایت شده‌اند، با لغزش پتروشیمی با خیالی راحت‌تر به انتظار رقابت‌های آینده هستند.

ذوب‌آهن اصفهان که در ورزشگاه ملت نصف جهان میزبان مس بود یک پیروزی شیرین به دست آورد و با اختلاف امتیاز بسیار بالا حریف کرمانی را شکست داد. تیم مهران حاتمی با کسب دو پیروزی در مسابقات نیم فصل دوم به نظر می‌رسد سر و شکل بهتری پیدا کرده و امیدوار به حضور در پلی‌آف است.

دیگر بازی مهم هفته در قم برگزار شد و شیمیدر همسایه پرآوازه خود یعنی مهرام را در یک بازی بسیار نزدیک شکست داد. با این پیروزی قمی‌ها جایگاه خود بین بالانشینان را حفظ کردند و جایگاه مهرام برای حضور در پلی‌آف به خطر افتاد.

نتایج مسابقات هفته پانزدهم‌ (هفته دوم دور برگشت) لیگ‌برتر بسکتبال ایران به شرح زیر است:

نفت آبادان ۸۱ - ۶۹ شهرداری بندرعباس
اکسون تهران ۷۷ - ۷۳ شورا و شهرداری قزوین
 نیروی‌زمینی تهران ۶۹ - ۸۲ شهرداری گرگان
 شیمیدر قم ۶۸ - ۶۶ مهرام تهران
آویژه صنعت مشهد ۷۹ - ۷۱ پتروشیمی بندرامام
ذوبآهن اصفهان ۸۱ - ۴۸ مس کرمان
رعد پدافند هوایی ۷۰ - ۷۴ توفارقان آذرشهر

کد خبر 403953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.