گیتی‌پسند روزهای خوبی در پیش رو دارد

سرمربی تیم گیتی پسند گفت: به بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حمید بی غم پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سن ایچ ساوه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ما گلی را دریافت نکرد و توانست توپ را به خوبی به گردش در بیاورد، اما در ضربات آخر نا موفق بودیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد بازی ضد فوتسال نبودیم و هر دوتیم جنگنده بازی کردند؛ تیم ما به سن ایچ موقعیت های زیادی نداد و من از این بابت خوشحال هستم.

سرمربی تیم گیتی پسند با اشاره به اضافه شدن مهران عالیقدر به تیم گفت: عالقدر بازیکن بزرگی است و می‌تواند در مرحله پلی آف به تیم گیتی پسند کمک زیادی بکند.

بی‌غم با بیان اینکه داوری مشکل خاصی نداشت افزود: به بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

داوران لیگ فقط مدیریت می‌کنند

محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن گیتی پسند نیز پس از این بازی، اظهار کرد: شاهد یک بازی سخت بودیم، تیم سن ایچ جوان و دونده ظاهر شد، ما نیز بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: زمان را در دست گرفتیم و توانستیم در دقایق پایانی گلزنی کنیم، توانستیم خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم.

بازیکن گیتی پسند با اشاره به داوری این بازی اضافه کرد: داوران لیگ فقط مدیریت می‌کنند و از نظر من باید این مدیریت‌ها را کنار بگذارند، اما در مجموع داوری خوب بود.

سنگ سفیدی افزود: درگیری‌ها درفوتسال طبیعی است، تیم ما پله پله به جلو می‌رود و هدف اصلی ما قهرمانی است.

از هوادارن تشکر می‌کنیم

مرتضی عزتی، دیگر بازیکن گیتی پسند نیز اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دوتیم جز خوب‌های لیگ هستند، امروز توانستیم با کمک تجربه خود پیروز این بازی نفسگیر بشویم.

وی ادامه داد: درگیری‌ها در فوتسال زیاد است و این یک امر طبیعی است، داوری نسبت به بازی‌های گذشته خوب بود.

بازیکن گیتی پسند با اشاره به اینکه بازی با تیم مس بازی سختی است، گفت: هر دو تیم دارای بازیکنان ملی پوش زیادی هستند و از کادر فنی خوبی برخوردار هستند، امیدوارم نتیجه خوبی مقابل مس کسب کنیم.

محمد کشاورز نیز پس از پیروزی گیتی پسند اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز از تیم ما حمایت کردند، خوشحالم که پیروز میدان شدیم و دروازه تیم ما بسته نگه داشته شد.

وی ادامه داد: بازی روند خوبی داشت و شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

کد خبر 403945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.