گیتی پسند با تجربه خود پیروز میدان شد

سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: تلاش خود را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در بازی های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ جواد اصغری مقدم پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم، در نیمه اول بازی پایاپای پیش رفت و فقط یک گل دریافت کردیم، تیم ما در نیمه اول میتوانست به گل برسد.

وی ادامه داد: تیم سن ایچ جوان است و میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است، تلاش خود را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در بازی های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم سن ایچ ساوه با اشهاره به اینکه پلی آف برای تیم سن ایچ قطعی است اضافه کرد: به تیم گیتی پسند خسته نباشید می‌گویم. تیم ما امروز به تجربه گیتی پسند باخت.

اصغری مقدم افزود: بازی خوبی را انجام دادیم و به دلیل جوان بودن تیم ما و عملکرد خوب دروازبان گیتی پسند نوانستیم گلی را به ثمربرسانیم.

وی در رابطه با داوری این بازی گفت: در نیمه دوم یکی از داور های بازی عکلکرد خوبی را به نمایش نگذاشت و بازی از دستش خارج شد. امیدوارم اعتراض ها به بی احترامی نرسد.

گیتی پسند پتاسیل دو رقمی سن ایچ را داشت

نادر حنیفی، کاپیتان تیم سن ایچ نیز اظهار کرد: بازی دراصفهان مقابل این تیم سخت است و از نظر من خوب بازی کردیم.

وی اضافه کرد: تیم گیتی پسند مانند تیم ملی است، تیم ما جوان است و بازی با گیتی پسند بسیار سخت است.

کاپیتان تیم سن ایچ ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، گیتی پسند پتانسیل دو رقمی کردن تیم ما را داشت، بازی دراصفهان مقابل این تیم سخت است و از نظر من خوب بازی کردیم.

حنیفی عنوان کرد: برخورد ها در فوتسال زیاداست، داوری نیز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

حنیفی افزود: دربازی‌های پلی آف چهار تیم اول شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، تیم ما نیز تلاش خود را برای بهترین عملکرد انجام خواهد داد.

کد خبر 403942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.