فالکون خوش قدم/ روز بد هایپرشهر

الکس فالکون بازیکن برزیلی تازه ورود گیتی پسندی ها که امروز برای نخستین مرتبه لباس گیتی پسند را بر تن کرد خوش درخشید و در روزی که بیغم از جایگاه ویژه تلاش شاگردانش را نظاره گر بود توانست شریک برد شیرین هم تیمی‌هایش باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور امروز –پنج شنبه ۱۲ دی ماه- با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در نهایت تا حدود زیادی تکلیف تیم های سقوط کننده از لیگ برتر فوتسال مشخص شد.

* شاگرادن محمد غیاثی موفق شدند حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر فوتسال را در یک جدال نفس گیر با نتیجه پنج بر چهار به سود خود خاتمه دهند تا بازیکنان تیم ملی حفاری دست خالی به خانه بازگردند.

* شهروند ساری توانست با نتیجه سه بر صفر تیم انتهای جدولی آذرخش بندرعباس را شکست دهد و نوار پیروزی های آذرخش را قطع کند؛ حتی امتیاز میزبانی هم نتواست از باخت شاگردان روزپیکر جلوگیری کند.

* ستارگان ورامین در بازی امروز مقابل شاگردان علیپور به تساوی یک بر یک بسنده کرد و  با حداقل امتیاز به خانه بازگشت تا اهورا بهبهان بیش از پیش خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس کند.

* شاگردان مرتضایی در یک جدال مهیج و پرگل با  تساوی پنج بر پنج مقابل تیم قعر نشین شاهین متوقف شد. با این نتیجه ماندن شاهین در دو هفته مانده به پایان لیگ به اما و اگر کشیده شد.

* مقاومت البرز که برای فرار از انتهای جدول محکوم به برد در  بازی خانگی این هفته بود و درنهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد هایپرشهر عبور کند و خود را از تیم های انتهای جدول جدا کند.

* تیم صدر نشین مس سونگون موفق شد با نتیجه یک بر صفر شاگردان کمالی را شکست دهد تا ارژن نیز از رقبای انتهای جدولی اش عقب نماند.

* گیتی پسند اصفهان با وجود غیبت سرمربی خود در یک دیدار خانگی توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر سن ایچ ساوه را شکست دهد.

کد خبر 403941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.