آهن مس را بلعید / پیروزی درخشان شاگردان حاتمی بر مس کرمان

بلندقامتان ذوب‌آهن حریف خود تیم مس کرمان را مغلوب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز -۱۲ دی ماه - تیم بسکتبال ذوب آهن توانست با ارایه یک بازی امیدوار کننده در ورزشگاه ملت با نتیجه ۸۱ بر ۴۸ از سد مس کرمان بگذرد تا تعداد بردهای خود را به عدد ۷ برساند. شاگردان مهران حاتمی در حالی عصر امروز زمین مسابقه را با پیروزی ترک کردند که در دیدار قبلی نیز شورا و شهرداری قزوین را شکست داده بودند. آن ها با شکست تلخی که به مس متحمل کردند، تاحدی از شرایط روحی نامناسب وقایع دیدار با شهرداری گرگان فاصله گرفتند.

کوارتر اول: (ذوب آهن ۱۳ - مس کرمان ۱۱): ذوبی ها که شروع خوبی در این مسابقه داشتند، توانستنو همان اویل مسابقه از استرس بازیکنان میهان استفاده و اختلاف امیتاز ایجاد کنند. اما در ادامه با بی دقتی سفید پوشان در پرتاب ها این فرصت در اختیار کرمانی ها قرار گرفت تا اختلاف را به تنها ۲ امتیاز برسانند.

کوارتر دوم: ذوب آهن این کوارتر را طوفانی شروع کرد. آن ها در حالی ۲۴ اُمین امتیاز را از تور سبد مس صید کردند که حریف آن ها ا نتوانسته بود امتیازی را تا آن لحظه در کوارتر دوم بدست آورد و همچنان ۱۱ امتیازی بود.

در ادامه تیم اصفهانی با درخشش رایکن و یخچالی باز هم اختلاف را بیشتر کرد و مشکی پوشان مس تنها از روی شش ضربه پنالتی ای که با توجه به تکمیل پنج  خطای تیم حریف به دست آورده بودند، ۳ امتیاز را تصاحب کردند تا بازی ۳۱ بر ۱۴ شود.

در اواخر این کوارتر اما کمی از تمرکز بازیکنان میزبان کاسته شد تا کرمانی ها از این موضوع استفاده و با یک پرتاب سه امتیازی و یک پرتاب دو امتیازی اختلاف خود با این تیم را کاهش دهند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳۳ بر ۱۹ به سود ذوب آهن به پایان برسد. 

کوارتر سوم: نیمه دوم بازی در حالی شروع شد که مسی ها تلاش کردند تا بیشتر زیر حلقه ذوب آهن حضور پیدا کنند و موفق شدند کمی از اختلاف بکاهند. اما سفید پوشان اصفهانی با ثبت پنج پرتاب سه امتیازی توانستند اختلاف را به عدد ۲۵ برسانند و ۶۳ بر ۳۸ پا به کوارتر چهارم بگذارند. ابن درحالی بود که نماینده کرمان نیز باز هم از پنج خطا بودن ذوب آهن نهایت استفاده را برای گردآوری امتیازات از سبد حریف کرد. 

کوارتر چهارم: بازیکنان میهمان که امید خود به بازگرداندن نتیجه از دست داده بودند، آخرین کوارتر را با هدف کاهش سنگینی شکست آغاز کردند. اما ذوبی ها این اجازه را به آن ها ندادند و درحالی که کرمانی های بی مهابا به سوی حلقه سبدشان می تاختند، آن ها رو به ضد حملات آوردند تا پیروزی خود را درخشان تر کرده باشند. به این ترتیب شاگردان مهران حاتمی ۸۱ بر ۴۸ این مسابقه را به پایان رساندند.

کد خبر 403939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.