توزیع لاستیک یارانه‌ای بین تاکسی‌داران قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز چهارمین مرحله توزیع بسته حمایتی لاستیک ارزان‌تر از قیمت بازار برای تاکسی‌های پژو، پراید و سمند خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان، اظهار کرد: به دنبال سیاست‌های سازمان تاکسیرانی مبنی بر توزیع بسته‌های حمایتی قطعات و ملزومات خودرو ارزان‌تر از قیمت بازار، چهارمین مرحله توزیع بسته حمایتی لاستیک یارانه‌ای برای تاکسی‌های سمند، پژو و پراید آغاز شد.

وی ادامه داد: لاستیک حمایتی در نظر گرفته‌ شده که در راستای حمایت از کالای ایرانی از مارک کویر تایر است، بین ۳۰ تا ۳۵ درصد از قیمت بازار ارزان‌تر است و تاکسیرانانی کهدر شش ماه گذشته از سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانان لاستیک یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود:  با احتساب مرحله چهارم که دو هزار حلقه لاستیک در بین تاکسیرانان توزیع می‌شود، تاکنون شش هزار حلقه لاستیک حمایتی و ۱۵ هزار لیتر روغن یارانه‌ای در بین تاکسیرانان توزیع‌ شده است که امیدواریم با این‌گونه اقدامات حمایتی، زمینه کسب رضایت تاکسیرانان و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان را فراهم آوریم.

یادآور می‌شود، سه هزار و ۸۷۰ دستگاه تاکسی با پنج هزار راننده به‌طور متوسط روزانه ۲۵۰ هزار مسافر را در سطح شهر قزوین جابه‌جا می‌کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 403925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.