دبل نامی نو در شکست/ نفت آبادان همچنان در صدر

در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک، تیم نامی نو در تهران با یک امتیاز مغلوب تیم آسمان سترگ سهپرداد شد و دومین شکست فصل خود را تجربه کرد. در گروه دوم تیم بهمن با اختلاف یک امتیاز پالایش نفت آبادان را برد تا همچنان تنها تیم بدون شکست باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه _ ۱۲دی ماه_ با برگزاری ۶ مسابقه در دو گروه به پایان رسید.

در گروه یک، بانوان نامی نو اصفهان میهمان تیم آسمان سترگ سپهرداد تهران در سالن انرژی اتمی بودند. این دیدار با فرار و نشیب های زیادی همراه بود، ولی در پایان نامی نو نتوانست پیروز میدان باشد و بازی را با نتیجه ۶۸ بر ۶۹ واگذار کرد تا دومین شکست خود را در فصل به دست آورد.

در دیگر بازی گروه یک تیم سهر گرگان که در هفته گذشته توانسته بود نامی نو را شکست دهد و صدر جدول گروه یک را به دست آورد میزبان تیم پاز تهران بود. این بازی با برتری ۸۱ بر ۵۰ به نفع بانوان گرگانی به پایان رسید.

در گروه دوم این رقابت ها بانوان پالایش نفت آبادان میزبان تیم صدر نشین گروه بهمن بود. در این دیدار بانوان نفتی برد را برای گروه بهمن سخت کردند اما در انتها تیم بهمن با نتیجه ۵۹ به ۶۰ بازی را به نفع خود به پایان رساندن تا همچنان تنها تیم بدون باخت لیگ برتر بسکتبال بانوان باشند.

نتایج دیدارهای هفته هشتم گروه الف
آسمان سترگ سپهرداد تهران ۶۹-۶۸ نامی نو اصفهان
بانوان شهر گرگان ۸۱-۵۰ پاز تهران
ستاد شرکت ملی گاز تهران۵۱-۶۰ شکلی تهران
نتایج دیدارهای هشتم هفتم گروه ب
پالایش نفت آبادان ۵۹-۶۰ گروه بهمن
آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۴-۷۷ خانه بسکتبال فارس
خانه بسکتبال کردستان ۴۹-۶۱ خانه بستکبال هرمزگان

جدول گروه الف:
۱-بانوان شهر گرگان
۲-نامی نو اصفهان
۳-آسمان سترگ سپهرداد
۴-پاز تهران

۵-شکلی تهران
۶ستاد شرکت ملی گاز تهران
جدول گروه ب:
۱-گروه بهمن تهران
۲-بانوان پالایش نفت آبادان
۳-خانه بسکتبال هرمزگان
۴-بانوان خانه بسکتبال کردستان
۵-بانوان آویژه صنعت پارسا مشهد
۶- خانه بسکتبال فارس

کد خبر 403923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.