هوای اصفهان تا فردا غبارآلود است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا صبح فردا جمعه پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ناپایداری های جوی و افزایش در آسمان استان، اظهار کرد: غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا صبح فردا جمعه پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش برف و باران را با نفوذ سامانه ناپایدار به استان از اواسط روز جمعه شاهد خواهیم بود؛ فعالیت این سامانه از مناطق غرب آغاز  می شود و روز شنبه بیشتر مناطق را فرامی گیرد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به احتمال مه آلودگی و کاهش دید افقی در مناطق غربی و جنوبی استان،  اضافه کرد: این سامانه ناپایدار  روز یکشنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد.

عزتیان با اشاره به کاهش ۲ تا سه درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 403900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.