مدیر ورزش بانوان ذوب آهن: نمی شود هم زمان سکان دار بود و پارو زد

مدیر ورزش بانوان ذوب آهن گفت: اگر بازیکنی تمایل ندارد که در تیم باشد می تواند کتبی اعلام کند، زیرا ما بر اساس گفته ها و شنیده ها چیزی را اعلام نمی کنیم و تصمیم گیری نمی کنیم.

به گزارش ایمنا، "فرزانه نصری" کاپیتان و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن روز گذشته _۱۱ دی ماه_ با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران و بازیکنان تیم فوبتال ذوب آهن خداحافظی کرد. در هیمن راستا میترا چین سری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط فرزانه نصر و احتمال جدایی او، اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن دیر و با شرایط خاص بسته شد، زیرا نمی خواستند تیم داری کنند اما بعد تصمیم بر این شد که تیم بانوان ذوب آهن را برای لیگ برتر فوتبال بانوان تشکیل دهند که برای گرفتن مربی و بازیکن زمانی نداشتیم.

وی افزود: فرزانه نصر بازیکن تیم بود و قبول کرد و که مربی تیم باشد و زحمت آن را تا به اینجای کار کشید، اما سیاست های باشگاه بر این اساس است که همه باید تک پستی کار کنند، پس تصمیم گرفتند تیم سرمربی جدا داشته باشد. وقتی این موضوع را به فرزانه نصر اعلام کردند که باید تنها در یکی از پست ها بازی کند، صحبتی مبنی بر جدایی داشت، اما تا به حال درخواست کتبی به باشگاه نرسیده است.

مدیر ورزش بانوان ذوب آهن اضافه کرد: با فرزانه نصر تماس گرفتم و سیاست های باشگاه را برای او بازگو کردم و گفتم برای جدایی باید در خواست کتبی به باشگاه بدهد. 

چین سری با بیان اینکه می خواهیم برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم، خاطر نشان کرد: وقتی یک کشتی داریم، یک نفر نمی تواند هم سکان دار باشد هم پارو بزند به همین دلیل باتوجه به اینکه ذوب آهن یک باشگاه نامدار است قصد داریم همه چیز طبق شرایط که می خواهیم پیش برود. به احتمال زیاد قرارداد سرمربی تیم امروز نهایی خواهد شد و از شنبه در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص جدایی دیگر بازیکنان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن، گفت: باهیچ بازیکنی مشکل نداریم و برای شنبه که تمرینات شروع می شود از همه بازیکنان درخواست کردیم حضور پیدا کنند. اگر کسی تمایل ندارد که در تیم باشد می تواند کتبی اعلام کند، زیرا ما بر اساس گفته ها و شنیده ها چیزی را اعلام نمی کنیم و تصمیم گیری نمی کنیم.

مدیر ورزش بانوان ذوب آهن با اشاره به اینکه پیگیری کردم پرداختی ها امسال پرداخت شود، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه در قسمت بانوان نظر مثبتی دارد و اهمیت می دهد که طبق صحبت ها و پیگیری های درخواست کردم پرداختی ها امسال پرداخت شود. امیدوارم به زودی این موضوع حل شود تا بازیکنان با فکری راحت به کار خود ادانه دهند.

کد خبر 403883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.