توقیف ماشین‌آلات عمرانی رانندگانی که با متخلفان ساخت و ساز شهری همکاری کنند

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در صورتی که مالکان و رانندگان ماشین‌آلات عمرانی با سازندگان بناهای غیرمجاز که از شهرداری مجوز احداث بنا دریافت نکرده باشد، همکاری کنند با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازندگان ساختمان‌های جدید باید قوانین و مقررات مربوط به ساخت بنا را کاملا رعایت کنند و پیش از شروع ساخت و ساز، تمامی مجوزهای مربوط به ساخت ساختمان را از شهرداری دریافت کرده و در مراحل مختلف ساخت و ساز رعایت کنند، در غیراینصورت طبق قانون با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.  

وی با تاکید بر اینکه مالکان و رانندگان ماشین‌آلات عمرانی نباید با مالکان بناهای غیرمجاز همکاری کنند، اضافه کرد: در صورت مشاهده همکاری رانندگان و مالکان ماشین‌آلات عمرانی با سازندگان بناهای غیرمجاز،  علاوه بر اِعمال جریمه سنگین، ماشین‌آلات و ادوات عمرانی توقیف و مالکان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به تحت پوشش بیمه حوادث قرار دادن ماموران این اداره که موجب افزایش انگیزه آن‌ها برای انجام ماموریت به ویژه در مواقع سخت شده است، خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر بیش از ۱۰ مورد رفع آثار تخلف در مناطق  هشت‌گانه شهرداری توسط ماموران انجام شده است.

کد خبر 403879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.