مابه التفاوت سهمیه سوخت آذرماه آژانس‌ها واریز شد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از واریز مابه‌التفاوت سهمیه سوخت آژانس‌های تحت پوشش تاکسیرانی خبر داد و گفت: تاکنون پنج هزار نفر از رانندگان مابه التفاوت ۱۲۰ لیتر اضافه سوخت خود را روز یازدهم دی‌ماه از طریق کارت‌های سوخت دریافت کردند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اغاز طرح اصلاح قیمت سوخت و با توجه به تخصیص سهمیه سوخت به رانندگان سرویس مدرسه، فرایند مربوطه از ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری آغاز شد.

وی افزود: از مجموع ۸۵۰۰ نفری که در اصفهان سرویس مدارس را انجام می‌دهند، پنج هزار نفر روز دهم دی‌ماه مابه التفاوت ۱۲۰ لیتر اضافه سوخت خود را از طریق کارت‌های سوخت خود دریافت کردند که از طریق جایگاه‌های بنزین می‌توانند از مبالغ واریز شده استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه حدود سه هزار و۵۰۰ نفر از رانندگان سرویس مدارس شامل دو دسته موفق به دریافت اعتبار خود نشدند، تصریح کرد: یک دسته رانندگان سرویس مدارس از روز آغاز طرح نسبت به ثبت نام خود در سامانه سپند اقدام نکردند که می‌توانند در روزهای آینده با هماهنگی شرکت طرف قرارداد نسبت به ثبت‌نام دقیق در این سامانه اقدام کنند تا در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه مابه‌التفاوت ریالی تعلق گیرد.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از رانندگان به دلیل نقص مدارک مابه‌التفاوت ریالی سوخت خود را دریافت نکردند که از روز ۱۵ دی‌ماه به بعد از طریق پیامک شرکت‌های حمل ونقل از موارد نقص مدارک مطلع خواهند شد تا در مرحله ۱۰ بهمن ماه سهمیه خود را دریافت کنند.

منوچهری تصریح کرد: در خصوص وضعیت آژانس‌های مسافربری نیز افرادی که ثبت نام آنها کامل بوده، مابه التفاوت ریالی خود را ۱۰ دیماه دریافت کردند، اما افرادی که نقص مدارک داشتند، از طریق پیامک در جریان موارد قرار می‌گیرند تا ما به‌التفاوت ریالی سهمیه سوخت خود را در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه دریافت کنند.

کد خبر 403878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.