استراما-استقلال، دوسر باخت/ امید در مسیر المپیک

سرانجام ماجرای مرد ایتالیایی و استقلال با باخت دو طرف به پایان رسید، استقلال بدون مربی و استراما بدون تیم باید به دنبال چالش‌های بعدی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوپرگل جهانبخش به چلسی در شب اولین تساوی برایتون با چلسی در تاریخ، پایان کار استراما و استقلال و حواشی نقل و انتقالاتی فوتبال ایران مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- پنجشنبه ۱۲ دی- است.

"خبرورزشی" با عنوان "دوسر باخت" از پایان کار استراما و استقلال و شکست دو طرف مذاکره نوشت، استقلالی که حالا باید به دنبال یک سرمربی خارجی جدید و توافق با وی باشد و استراما که یا تا آخر فصل بدون تیم خواهد ماند یا در بهترین حالت با یک تیم حوزه خلیج فارس برای ادامه فصل توافق خواهد کرد.

"گل" با عنوان ب"روید به امید خدا" از سفر تیم ملی امید به مسابقات انتخابی المپیک نوشت، سفری که باید ایستاد و دید پایانی بر طلسم ۴۴ ساله المپیکی فوتبال ایران می‌شود یا شاگردان استیلی قائله را به رقبا خواهند باخت.

"ایران ورزشی" با عنوان "جزئیات قرارداد ۸ میلیاردی ویلموتس" از پرده برداری‌های جدید قاضی زاده هاشمی از قرارداد ویلموتس نوشت، نماینده مجلسی که ابتدا در صدا و سیما از قرارداد سه میلیون دلاری ویلموتس پرده برداشت و حالا از رقم قرارداد او برای سه سال سخن گفت.

"هدف" با عنوان "جهان با من برقص" و کنار آن عکس جهانبخش از ضربه برگردان خیره کننده الماس ایرانی برایتون به چلسی نوشت، گلی که فوتبال جزیره، ایرانیان و همه اهالی مستطیل سبز را به خود خیره کرد.

"ابرارورزشی" با عنوان "قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم" از اظهارات عالیشاه بعد از نیمکت نشینی‌های پر تعداد او در پرسپولیس نوشت، حال باید دید عالیشاه در مسیر مسلمان قرار می‌گیرد و به نحوی فوتبال حرفه‌ای خود را به نابودی می‌کشد یا با انتخابی هوشمندانه تر خود را احیا می‌کند.

"پیروزی" با عنوان "عقابها" از درخشش پرسپولیس در نیم فصل اول و قهرمانی این تیم در این مقطع نوشت، قهرمانی که بدون در اختیار داشتن ستاره‌هایی مثل ترابی و رادوشویچ و استحکام دفاعی این تیم ممکن نبود.

کد خبر 403862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.