آغاز چند پروژه عمرانی تا پایان سال در رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتظار داریم تا پیش از پایان سال، اجرای سه یا چهار پروژه مهم عمرانی را در رشت شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل حاجی‌پور شب گذشته(چهارشنبه) در صد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پیشینه تاریخی این شهر اظهار کرد: شهر رشت با تشکیل اولین انجمن بلدیه و انتصاب میرزاخلیل رفیع به عنوان نخستین شهردار میزبان بسیاری از اقدامات عمرانی برای اولین بار در کشور بوده است.

وی افزود: در آن زمان میرزاخلیل رفیع اقداماتی مانند اجرای سیستم فاضلاب شهری، نمره‌گذاری درشکه‌ها و پلاک‌کوبی خانه‌های شهر را با مشقت فراوان انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: امیدوار هستیم ما نیز به‌عنوان فرزندان این شهر، بتوانیم اقدامات شایسته‌ای برای شهر رشت و ماندگار در تاریخ آن انجام دهیم و فرزندان خوبی برای شهرمان باشیم.

وی به تصمیم برگزاری جلسه نهایی شهردار و شورای شهر رشت با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در هفته آینده اشاره کرد و ادامه داد: این جلسه برای نهایی شدن اجرای پروژه های عمرانی رشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا گرفته می شود.

حاجی‌پور با بیان اینکه انتظار داریم تا پیش از پایان سال، اجرای سه یا چهار پروژه مهم عمرانی را در رشت شروع کنیم، اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با معاون رئیس جمهور روز جمعه هفته جاری دیدار خواهند داشت و امیدواریم گامهای بزرگی برای توسعه این کلانشهر برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته رشت قرار داریم و همه تلاش ما این است که این شهر توسعه یابد؛ با عزمی همگانی و تلاش مضاعف برآنیم بتوانیم آن را به جایگاه شایسته و واقعی خود برسانیم.

کد خبر 403853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.