پروژه‌های محلی سبب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداران مناطق می‌توانند با ایجاد پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای به افزایش کیفیت زندگی شهروندان تهرانی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه دو تهران اظهار کرد: از روز اول انقلاب با بحران بسیاری مواجه شده‌ایم و این اواخر نیز شاهد یکی از سخت ترین حوادث و اتفاقات بودیم که در آبان ماه رخ داد و تعداد زیادی از هموطنانمان کشته شدند.

وی با بیان اینکه آرزو می‌کنم بتوانیم به عنوان منتخبان مردم برایشان کاری کنیم که به افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک کند، افزود: شهرداران مناطق می‌توانند با ایجاد پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای در تحقق این امر نقش‌آفرینی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها اگر در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مردم گام بردارند، رسالت خود را انجام داده‌اند بنابراین امیدوارم مسئولان به جای کمک به مردم و رفع مشکلات آنها بر مشکلاتشان نیافزایند زیرا اگر مردم بدانند که قرار است مشکلاتشان حل شود حتما تحمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اولویت‌های شهر در مناطق مختلف مشخص شده و می‌دانیم مردم از ما چه می‌خواهند، ادامه داد: آراستگی و نطافت شهر و رفع مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا در راس خواسته‌های مردم تهران است

هاشمی با اشاره به اینکه برای در دسترس قرار گرفتن حمل ‌ونقل در منطقه دو کارهای خوبی انجام شده، اضافه کرد: با وجود مشکلات مالی باید کارها را آهسته آهسته آغاز کرد تا مردم هم بدانند که دارد کاری انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش پسماند، تفکیک زباله از مبدا و بازیافت زباله‌ها در مکان تولید شده باید مورد توجه باشد و لازم است زباله‌ها از مناطق شهرداری خارج نشده و زباله هر منطقه در همانجا بازیافت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حل معضل سندهای زمین‌های منطقه فرحزاد تهران نیازمند همکاری فرامنطقه‌ای توسط سازمان ثبت اسناد است، افزود: خانه های این منطقه نیاز به ساخت و ساز جدید دارد اما شورای شهر تنها بخش تصمیم گیر نیست بلکه نهادهای دیگری هم نقش دارند

کد خبر 403824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.