مطالبات پیمانکاران در اصفهان زیاد است

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه بسیاری از پیمانکاران مطالبات زیادی دارند، گفت: با این شیوه کار پیمانکاران علاقمند به ادامه کار نیستند و زیربار هزینه‌ها نمی‌روند به همین دلیل فعالیت در سازمان‌های خدماتی کار سختی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشستی با شهرداران شرق اصفهان، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و بخشداران بخشهای شش گانه شهرستان اصفهان، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد کرد تا رضایتمندی مردم را فراهم کنیم و در شرایط کنونی خدمات دولت و سه قوه را به مردم منتقل کنیم تا مشارکت بیشتری در ادامه راه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از همت بلند نمایندگان اصفهان مجلس شورای اسلامی در دعوت از وزرا جای تقدیر دارد، افزود: با توجه به مشکلات راه‌های استان بهتر است اداره راهداری تلاش خود را در ساماندهی راه‌های روستایی و فرعی داشته باشد تا مشکلات و حادثه‌خیزی محورهای روستایی و جاده‌ای استان کمتر شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه وضعیت اعتبارات استانی چندان مناسب نیست، تصریح کرد: با وجود بودجه انقباضی سال آینده هم وضعیت چندان بهتری در بودجه‌ها نخواهیم داشت اما باید تلاش کرد با مشارکت دستگاه‌ها بتوانیم پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

پیمانکاران زیربار هزینه‌ها نمی‌روند

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از پیمانکاران مطالبات زیادی دارند، گفت: با این شیوه کار پیمانکاران علاقمند به ادامه کار نیستند و زیربار هزینه‌ها نمی‌روند به همین دلیل فعالیت در سازمان‌های خدماتی کار سختی است.

سیستانی با اشاره به اینکه همکاری اداره راه و شهرسازی با مدیریت جدید و راهداری از سطح مشکلات محورها می‌کاهد، اظهار کرد: در ادامه کار همت شهرداران، بخشداران و اعضای شوراهای شهر و روستا منشا اثرات خیر خواهد بود و باید با کمبود اعتبارات مشارکت دستگاهی را افزایش داد تا بتوان با کار مشترک در همه عرصه‌ها حاضر بود.

وی در خصوص مردم شرق اصفهان، گفت: حق مردم شرق اصفهان این نیست خصوصا که با مشکلات عدیده اقتصادی و خشکسالی در سال‌های اخیر روبرو بودند و استحقاق هرگونه خدمتی را دارند و باید برای جبران مافات و کم توجهی گذشته برای این مناطق خدمات بیشتری انجام داد.

کد خبر 403806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.