اصفهان ستیزها سخت در اشتباه هستند

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: امروز اصفهان متعلق به اصفهان نیست بلکه متعلق به کل کشور و جهان است و کسانی که بعضاً به تقابل با اصفهان می پردازند و به نوعی اصفهان ستیزی می کنند حتماً سخت در اشتباه هستند و امروز رشد و تعالی اصفهان متوجه کل کشور خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا  نصراصفهانی در آئین اختتامیه اولین رویداد بین المللی گرافیک اصفهان ضمن بازدید از آثار ارسال شده، در جلسه اختتامیه  اظهار کرد: مهری که در رابطه با اصفهان بر دل همه ما نشسته است حتی به روزگاران هم قرار نیست این مهر و علاقه به افول و خاموشی کشیده شود.

وی ادامه داد: امروز اصفهان متعلق به اصفهان نیست بلکه متعلق به کل کشور و جهان است و کسانی که بعضاً به تقابل با اصفهان می پردازند و به نوعی اصفهان ستیزی می کنند حتماً سخت در اشتباه هستند و امروز رشد و تعالی اصفهان متوجه کل کشور خواهد بود و همه باید به هر شکلی و در هر جایگاه و ماموریتی بکوشیم نام اصفهان را اعتلای بیشتری ببخشیم وبا ارزش افزوده تحویل آیندگان بدهیم.

نصر با اشاره به ایجاد رونق بیشتر در صنعت گردشگری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در صنعت گردشگری از سراسر دنیا افرادی را به عنوان گردشگرجذب کنیم تا اصفهان این مروارید ارزشمند را از نزدیک ببینند و به عنوان سفیر مبلغ شهرمان باشند اما شرایطی که در آن به سر می بریم شرایطی خاص است که باعث شده هر روز از شرایط برای حضور گردشگران محدودتر شود و امیدواریم بسترهایی فراهم شود تا این صنعت پاک رونق خیلی بیشتری بگیرد و شاهد حضور سیل عظیمی از گردشگران باشیم. اصفهان سرمایه هایی دارد که باید آنها را پاس داشت و به آنها افتخار کرد و هر روز برای برجستگی آنها تلاش کرد.

وی در مورد اولین نمایشگاه بین المللی گرافیک اصفهان اظهار کرد: معتقدم این نمایشگاه و موضوع آن منجر شده است آثار بسیار فاخر و نفیسی از سراسر دنیا ارسال بشود و مورد داوری قرار بگیرد و از دلایل آن می توان به وجود آثار تاریخی که باعث ایجاد جذابیت شده و تعاملات و ارتباطات اصفهان در گذشته با دیگران اشاره کرد که همین موضوعات باعث شده نام اصفهان امروز برای همگان نام آشنایی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) عنوان کرد: نگاه این حضرت به تمام مردم این کره خاکی بستری را فراهم می کند تا ما با اندیشه‌ای بلند مباحث و رخدادهای جهانی را دنبال کنیم، دین اسلام یک دین فراگیر و فرا مرزی است و برای تمامی انسان‌ها ارزش قائل است و باید این موضوعات را استفاده و به رخ دنیا بکشیم و بگوییم دین و تاریخ ما همه حکایت از انسان دوستی دارد.

کد خبر 403805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.