حل مشکل آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز شرق اصفهان ضرورت دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز شرق اصفهان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج الدین بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست با شهرداران شرق اصفهان، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و بخشداران بخش‌های شش گانه شهرستان اصفهان، که به دعوت ناهید تاج الدین، نماینده اصفهان انجام شد، اظهار کرد: در پی حل مشکلات راه‌های شهرستان‌ها و بخش‌های اصفهان این جلسه درنظر گرفته شده است تا دستاوردهایی برای حل مشکلات محورهای این شهرها داشته باشیم تا با اولویت دهی به حل مشکلات بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه به شرق اصفهان ظلم بسیاری شده است، افزود: تعداد مراکز بهداشتی خدماتی شرق اصفهان بسیار محدود است و تنها یک بیمارستان هم در شرق اصفهان وجود ندارد و به مردم این منطقه کم لطفی شده و شاید دلیل آن عدم لحاظ تقسیم بندی‌های کشوری باشد که به تبع آن مشکلات عدیده‌ دیگر برای آنها ایجاد شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دورترین روستا در شرق اصفهان ۱۸۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و این روستاها اسما به یک شهر برخوردار چسبیده‌اند که خود این کلانشهر هم برخوردار نیست و انتظار داریم مدیران با نگاه معقولی به اصفهان داشته باشند.

بی توجهی بسیاری به شرق استان شده است

وی با اشاره به اینکه تقاضای اختصاص دو سهمیه برای روستاهای اصفهان را داریم، اظهار کرد: یک سهمیه برای روکش آسفالت نقاط روستایی و سهمیه دوم بودجه‌ای هم برای رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز اصفهان درنظر گرفته بگیرید چرا که پروژه‌های نیمه کاره یا بعضا شروع نشده زیادی وجود دارد.

تاج‌الدین با تاکید بر اینکه حساسیت شرق اصفهان بیشتر است، گفت: نباید شرق استان را با غرب مقایسه کرد چرا که در طول سالیان گذشته بی‌توجهی‌های بسیاری شده و در سال‌های اخیر هم خشکسالی‌ها مشکلات بسیاری در این منطقه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان شش درصد جمعیت کشور را دارد، افزود: این استان ۱۰ درصد شهدای کشور را به خود اختصاص داده است، حتی در اتفاقات اخیر هم مردم شرق اصفهان به کمک آمدند و هرجا که می‌بینند به این نقطه کم لطفی می‌شود این کم لطفی را برنمی‌تابند و در حالی که دیگر نقاط کشور برای حل مشکلات‌شان فریاد می‌زنند اصفهان آرام و با نجابت مشکلات خود را مطرح می‌کند.

کد خبر 403804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.