بی‌اعتمادی پایگاه اجتماعی گروه‌های سیاسی را تهدید می‌کند

نایب رئیس فراکسیون امید در صفحه توییتر خود نوشت: سرشکستگی اجتماعی_سیاسی، ناامیدی و یأس سیاسی، بی‌اعتمادی، احساس زیان، سیاست‌زدگی و اصلاحات‌زدگی، پایگاه اجتماعی گروه‌های سیاسی را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالکریم حسین زاده در صفحه توییتر خود آورده است: آسیب‌شناسی روابط بین اصلاح‌طلبان و بدنه اجتماعی آن همیشه از مسائل مدنظرم بوده که متاسفانه توجه شایسته‌ای به آن نشده. این آسیب‌ها لطمات سختی به تعامل با پایگاه اجتماعی اصلاحات زده و می‌زند؛ ناامیدی سیاسی، بی‌اعتمادی و احساس زیان از جمله آنهاست.

حمایت از ما بر پایه انتظارهایی بوده که خودمان به وجود آورده‌ایم و پایگاه اجتماعی را مجاب کرده‌ایم که با حضور در میدان انتخابات، رای و مشارکت سیاسی خود را خرج ما کنند. باید بپذیریم تصمیم به حمایت از اصلاح‌طلبان از سوی طبقه متوسط و دیگر بخش‌های جامعه، تصمیمی دشوار و پرهزینه بوده است.

‏سرشکستگی اجتماعی_سیاسی، ناامیدی و یأس سیاسی، بی‌اعتمادی، احساس زیان، سیاست‌زدگی و اصلاحات‌زدگی، پایگاه اجتماعی گروه‌های سیاسی را تهدید می‌کند، اما نه‌ تنها به‌ طور معمول توسط نیروهای سیاسی به عنوان هزینه ارزیابی نمی‌شود؛ بلکه حتی در مخیله آن‌ نیز نمی‌گنجد.

باید بپذیریم بخش عمده پایگاه اجتماعی به ‌دلیل عملکرد برخی بازیگران اصلی اصلاح‌طلب، باندبازی‌ها، فامیل‌بازی و قوم‌ و قبیله‌بازی‌ها، حزب‌بازی‌ها، فراموشی عمدی وعده‌ها، ضعف مدیریت، به حاشیه رفتن شایسته‌سالاری و... به این باور رسیده که رای خود را به وعده‌هایی داده که عملی نشده‌اند.

کد خبر 403792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.