مسیر دستیابی به بیمارستان رجایی بازگشایی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با عقب نشینی املاک محدوده بیمارستان رجایی کرج، مسیر دستیابی به این بیمارستان بازگشایی می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اکبر سلیم نژاد در حاشیه دیدار با پرستاران بیمارستان امام علی (ع) کرج که پیش از ظهر چهارشنبه به مناسبت روز پرستار انجام شد، ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: پرستاری شغلی بسیار سخت است اما جایگاه رفیعی دارد.

وی با اشاره به کمبود پرستار در بیمارستان ها، گفت: لازم است دولت از این قشر حمایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه پرستاران افرادی دغدغه مند هستند، اضافه کرد: لازم است در راستای تحقق مطالبات این قشر تلاش شود چراکه پرستاران زندگی می بخشند و باید کار خود را با آرامش خاطر انجام دهند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج در نظر دارد نسبت به بازگشایی محدوده بیمارستان رجایی اقدام کند، گفت: این محدوده در بازه های زمانی مختلف با ترافیک مواجه است به همین منظور در این راستا اقدام خواهیم کرد.

سلیم نژاد همچنین به کمبود فضای پارک خودرو در بیمارستان رجایی کرج اشاره کرد و افزود: املاکی در این محدوده نیازمند عقب نشینی هستند؛ مدیریت شهری کرج در این راستا با هیات امنای بیمارستان همکاری خواهد کرد تا فضایی برای پارک خودرو ها ایجاد شود تا شهروندان از آن استفاده کنند.

کد خبر 403773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.