توافقات لازم برای انتقال زمین کارخانه قند صورت گرفته است

شهردار اصفهان گفت: ادامه جاده فرزانگان و پل آفتاب و طرح های فضای سبز کل این مسیر آماده شده و به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسات ۱۵ روزه در محل پروژه های عمرانی شهرداری اصفهان که این بار در مجتمع تولیدی صفه برگزار شد، اظهار کرد: پیرو جلسات قبلی امروز در مجتمع تولیدی صفه وابسته به سازمان عمران شهرداری حضور پیدا کردیم تا نسبت به پیگیری مصوبات قبلی، رفع موانع و مشکلات پروژه های عمرانی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای سریع‌تر پروژه‌های عمرانی به برخی مصوبات کمیسیون ماده پنج نیاز بود، تصریح کرد: این مصوبات گرفته شده و می تواند تاثیر بسیار مهمی در تامین مالی پروژه از کارخانه قند تا جاده فرودگاه و پل آفتاب داشته باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: زمینی که به نام کارخانه قند در نظر گرفته شده توافقات لازم برای انتقال آن انجام و آماده انتقال است، با بررسی های صورت گرفته طی ۱۵ روز گذشته و اقداماتی که صورت گرفته راه هموار شده تا بر اساس جدول زمانبندی کار به خوبی پیش برود.

وی با بیان اینکه یک کیلومتر از رینگ حدفاصل پل آفتاب تا جاده فرزانگان نیاز به اقدامات دیگری دارد و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده این کار نیز انجام شود، اضافه کرد: ادامه جاده فرزانگان و پل آفتاب و طرح های فضای سبز کل این مسیر آماده شده و به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

نوروزی با بیان اینکه پیشرفت پروژه مجموعه پل های نصف جهان ۴۲درصد بوده است، افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته این پروژه با دو درصد تاخیر رو به رو است که این دو درصد نیز بر اساس مذاکرات و تاکیداتی که صورت گرفت تا سه ماه آینده شرایط آن عادی و طبق جدول زمانبندی پیش می رود.

وی اظهار امیدواری کرد: طبق وعده ۱۸ ماهه پیرامون اتمام این پروژه بتوانیم آن را به اتمام برسانیم و شاهد افتتاح پل نصف جهان باشیم.

کد خبر 403771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.