استفاده از «من کارت» برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: استفاده از «من کارت»، برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان راتسهیل می کند.

به گزارش ایمنا، سعید حسینقلی زاده مقدم با اشاره به درخواست‌های شهروندان برای اضافه شدن اتوبوس به برخی خطوط، اعزام اتوبوس بیشتر در ساعت پیک مسافر و... اظهار کرد: برنامه ریزی برای پاسخگویی مناسب به این درخواست ها نیازمند اطلاعات و آمار به روز است.

وی افزود: یکی از بهترین منابع اطلاعاتی که در کنار سایر منابع می‌توان برای خدمات رسانی بهتر ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان از آن بهره گرفت تعداد تراکنش های «من کارت» است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: تراکنش‌های ثبت شده در سامانه، نشان دهنده آمار مسافر و پیک استفاده از اتوبوس در هرخط است که بر مبنای آن می توان برنامه ریزی درستی برای خدمات رسانی بهتر از جمله درنظر گرفتن اتوبوس بیشتر درصورت نیاز به خطوطی که تراکنش بیشتری دارند، انجام داد.

حسینقلی زاده مقدم تاکید کرد: مسافرانی که از «من کارت» استفاده نمی کنند علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر در برنامه ریزی بهتر و دقیق تر جهت خدمت رسانی به شهروندان اخلال ایجاد می کنند، لذا استفاده از من کارت در سفرهای درون شهری با اتوبوس به نفع شهر و شهروندان است.

وی ادامه داد: استفاده از من کارت علاوه بر ایجاد امکان برنامه ریزی بهینه، باعث سرعت درخدمت رسانی، کاهش هزینه سفر، پرداخت آسان کرایه و امکان رهگیری انتقادات و پیشنهادات خواهد شد، لذا از شهروندان درخواست می شود درسفرهای درون شهری خود با اتوبوس از من کارت استفاده کنند.

کد خبر 403770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.