تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ معرفی می‌شود

با توجه به آخرین شایعات منتشرشده، سامسونگ قصد دارد نخستین تلویزیون بدون حاشیه‌ خود را با رزولوشن ۸K در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی کند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه CES ۲۰۲۰ هفته‌ آینده از ۷ تا ۱۰ ژانویه (۱۷ تا ۲۰ دی ماه) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود؛ شرکت سامسونگ قصد دارد تلویزیون QLED کاملا بدون حاشیه‌ای را در این نمایشگاه معرفی کند. به ‌نظر می‌رسد تلویزیون " Zero Bezel" سامسونگ با شماره مدل‌های Q۹۰۰T و Q۹۵۰T رونمایی شود. حاشیه‌های اطراف این تلویزیون به‌ قدری باریک است که وقتی از فاصله دور به دستگاه نگاه می‌کنیم، کاملا بدون حاشیه به ‌نظر می‌رسد.

وب‌سایت آلمانی ۴KFilme رندرهای فاش‌شده‌ تلویزیون جدید کره‌ای‌ها به‌ اشتراک گذاشت که طراحی زیبای این دستگاه را نشان می‌داد؛ اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون هوشمند سامسونگ در دست نیست و هنوز صحبتی در مورد قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات تلویزیون بدون حاشیه‌ کره‌ای‌ منتشر نشده است.

شرکت سامسونگ در زمینه‌ فناوری تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند گلکسی جزء شرکت‌های پیشگام بازار محسوب می‌شود؛ هفته‌ آینده هم‌زمان با نمایشگاه CES، کره‌ای‌ها با معرفی تلویزیون بدن حاشیه‌ جدید خود، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند.

منبع: زومیت

کد خبر 403755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.