ورود امواج بارشی به استان اصفهان از جمعه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار بارش زا به استان از روز جمعه، گفت: بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی استان از اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در استان طی ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: آسمان بیشتر مناطق استان در این مدت صاف و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارش زا از بعد از ظهر جمعه وارد استان خواهد شد، افزود: از اوایل هفته آینده بارش برف در نیمه غربی و بتدریج در دیگر مناطق استان نیز بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی روز شنبه در کلانشهر اصفهان نیز به صورت بارش باران خواهد بود؛ از این رو بهبود وضعیت کیفی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان پیش بینی می شود.

عزتیان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خواهند بود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 403753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.