جشنواره برنامه‌های زمستانی ناژوان میزبان شهروندان اصفهانی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: جشنواره برنامه های زمستانی ناژوان در صبح های جمعه تا پایان سال میزبان شهروندان اصفهانی خواهد بود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره زمستانه برنامه‌های فرهنگی ناژوان در سال ۹۸ شامل جشن‌های خانوادگی، جشنواره بازی‌های تفریحی، طرح پایش سلامتی و ... است که از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.  

وی تصریح کرد: در نظر داریم هر ماه با ایجاد دو پاتوق جدید فرهنگی در جاده سلامتی، این مجموعه را به عنوان مجموعه گردشگری برای کل ایام سال تبدیل کنیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ایجاد "پاتوق بزن بریم بازی" افزود: ترویج  فرهنگ بازی‌های گروهی نشاط انگیز و امیدبخش موجب بازگشت مجدد هویت خانوادگی ایرانی خواهد شد و در عین حال فضایی برای تعلق خاطر جمعی و همراهی و همدلی شهروندان فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به کمرنگ شدن سنت‌های انسجام بخش ملی با هجوم رسانه‌های نوین، افزود: متأسفانه ورزش‌ها و بازی‌های گروهی اصیل ایرانی نیز در حال رنگ باختن و از بین رفتن است که در نظر داریم با راه اندازی پاتوق‌های مختلف قدمی در مسیر احیای آن داشته باشیم.

هاشمیان ادامه داد: سعی بر آن داریم تا با جامعیت بخشیدن به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی، تمام سنین و تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به لزوم توجه به نیازهای فراغتی کودکان و نوجوانان در شهر دوستدار کودک گفت: شادی و نشاط اجتماعی نه تنها فعالیت کودک و نوجوان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه بر بروز و تقویت خلاقیت‌های فردی نیز  اثرگذار است و این در رشد اجتماعی کودک نقش مهمی دارد.   

کد خبر 403744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.