۱۰ هزار مترمربع زیرسازی آسفالت محله اسکان و بافت فرسوده اجرا شد

شهردار منطقه چهار یزد بابیان اینکه پروژه‌هایی به‌عنوان پروژه مستمر در شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در همین راستا در سال جاری ۱۰ هزار مترمربع زیرسازی آسفالت محله اسکان و بافت فرسوده در قالب طرح بازآفرینی شهری انجام شده است.

علیرضا مشایخی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا بیان اینکه بازپیرایی پارک‌ها و اصلاح معابر اصلی‌ترین پروژه‌های مستمر شهرداری است، اظهار کرد: عمده اعتبارات صرف همین پروژه‌ها می‌شود.

وی بابیان اینکه سال جاری به علت بارندگی‌های زیاد آب‌گرفتگی معابر نیز بیشتر بود، افزود: آبگرفتگی در تقاطع همافر و میدان صنعت به‌طور ویژه پیگیری و با حفر چاه جذبی جدید رفع شد و در معابر دیگر هم با حفر کانال و چاه جذبی مشکل رفع شده است.

شهردار منطقه چهار یزد افزود: بازسازی سنگ‌های جدول فرسوده منطقه، ساخت پیاده‌رو و اصلاح جوی و باغچه‌ها، درزگیری آسفالت‌های معابر و ساخت پارکینگ عمومی و اصلاح شیب و ساماندهی برخی خیابان‌ها برنامه‌هایی بود که امسال انجام شد و در سال آینده نیز همچنان ساخت پیاده راه‌ها را در برنامه داریم.

وی تأکید کرد: اصلاح هندسی تقاطع‌ها و مناسب‌سازی پیاده‌روها جهت عبور و مرور افراد کم‌توان و معلول در سطح شهرداری منطقه چهار به‌صورت مستمر در حال انجام است.

مشایخی خاطرنشان کرد: بازپیرایی پارک آزادشهر با وسعت نزدیک به سه هکتار به علت اینکه اعتبار کلانی نیاز داشت در سه فاز سال‌های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ تکمیل می‌شود که احداث آب‌نما، اصلاح معابر و ساخت سرویس بهداشتی جدید جزو اقداماتی است که در این پارک انجام می‌شود.

وی با اشاره به حصارکشی زمین‌های بدون مالک مشخص افزود: این زمین‌ها با گرفتن مجوزهای لازم از دادستانی محصور شدند.

کد خبر 403732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.