میزبانی ذوب آهن از کرمانی ها/ جنگ صدرنشینی در مشهد و تهران

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با دیدار تیم‌های بالا نشین و قعر نشین دنبال خواهد شد،‌ ذوب آهن نیز در این هفته میزبان صنعت مس کرمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال فردا ۱۲ دی‌ماه با برگزاری هفت بازی دنبال خواهد شد. در مهم‌ترین بازی هفته دو تیم ۲۵ امتیازی شیمیدر قم و مهرام تهران به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و قمی‌ها امیدوارند در با غلبه بر تیم پرآوازه تهرانی رده سوم را پس بگیرند.

ذوب آهن در جایگاه دهم جدول قرار دارد و در اصفهان میزبان صنعت مس کرمان است. سبزپوشان ذوب آهن پس از پشت سرگذاشتن جنحال‌های بازی شهرداری گرگان، هفته گذشته توانستند یک پیروزی روحیه بخش در قزوین کسب کنند و حالا امیدوارند با برتری مقابل کرمانی‌ها جایگاه خود در جدول را ارتقا بخشند.

صدرنشین جدول یعنی شهرداری گرگان دیگر بازی مهم هفته را در تهران و در مقابل قعر جدولی نیروی زمینی برگزار خواهد کرد. گرگانی‌ها که در سال جاری همه جوره حمایت شدند به نظر می‌رسد مشکل سختی برای حفظ صدرنشینی نداشته باشند.

پتروشیمی بندر امام که هم امتیاز با شهرداری گرگان و تنها به دلیل تفاضل کمتر در رده دوم قرار گرفته به مشهد خواهد رفت تا با آویژه صنعت پارسا مسابقه دهد. مشهدی‌ها نشان دادند که در خانه به تیمی باج نمی‌دهند و از همین رو پتروشیمی کار سختی در پیش خواهد داشت.

صنعت نفت آبادان دیگر تیم بالانشین جدول در این هفته میزبان غول‌کش لیگ یعنی شهرداری بندرعباس خواهد بود. بندرعباسی‌ها در این فصل یقه تیم‌های بزرگی را گرفتند و صنعت نفت برای باقی ماندن در کورس باید حسابی هوشیار بازی کند.

در دو بازی دیگر هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال اکسون تهران میزبان شورا و شهرداری قزوین است و رعد پدافند هوایی در شهرکرد از توفارقان آذرشهر میزبانی می‌کند.

تمام بازی‌های این هفته روز پنجشنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار خواهد شد و به جز دیدار نیروی زمینی و شهرداری گرگان که ساعت ۱۸ آغاز می‌شود،‌ باقی مسابقه‌ها ساعت ۱۶ انجام خواهد شد.

کد خبر 403727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.