غایب بزرگ دیدار اصفهان/ حکم بقا هایپر در دستان مقاومت

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار پنجشنبه -۱۲ دیماه- پیگیری خواهد شد؛ در اکثر دیدارهای این هفته جنگ بر سر بقا در لیگ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال فردا –پنجشنبه ۱۲ دیماه- با انجام شش دیدار دیدار در ساعت ۱۷ و تنها دیدار گیتی پسند و سن ایچ در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه پیگیری خواهد شد.

آذرخش - شهروند؛ ادامه روزهای خوش بندرعباس؟

آذرخش در سالن فجر بندرعباس میزبان شهروند ساری است؛ آذرخش هفته گذشته در خانه حفاری دست به کار بزرگی زد و میزبان بحران زده خود را شکست داد تا بازگشت علاسوند به حفاری هم چاره کار اهوازی ها نباشد و شاگردان روزپیکر نیز روزهای خوششان ادامه داشته باشد ولی کماکان آذرخش برای بقا در لیگ محکوم به برد در دیدارهای پیش رو خواهد بود.

شهروند ساری در آخرین دیدار هفته بیست و سوم با اهورا بهبهان در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند؛ ساروی ها که از حمایت همه جانبه هواداران خود بهره می‌بردند توانستند این بازی را به سود خود خاتمه دهند تا علیپور و شاگردان جوانش دست خالی به خانه برگردند.

مراد ناظری بازیکن شهروند ساری در جریان دیدار با اهورا دچار مصدومیت شدیدی شد و پس از معاینات پزشکی مشخص گردید که رباط صلیبی‌ پای چپش مجدداً دچار پارگی شده است.

بدین ترتیب ناظری قادر به همراهی شهروند ساری در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر فوتسال‌ باشگاه‌های کشور نخواهد بود.

در دیدار رفت شهروند ساری توانسته در خانه خودش آذرخش را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد؛ تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم آذرخش با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم و شهروند ساری با ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

رضا لک و شاگردانش می‌جنگند تا با کسب سکوی بهتری به مرحله پلی آف صعود کنند در مقابل شاگردان روزپیکر برای بقا در لیگ با تیم های پائین جدول رقابت حساسی دارند.

اهورا - ستارگان؛ بازنده "تیم ملی" در مقابل اهورا

اهورا بهبهان در سالن علی ابن ابی طالب میزبان ستارگان ورامین است، شاگردان علیپور هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه مغلوب شاگردان لک شدند تا دیدار شهروند ساری و اهورا بهبان با نتیجه پنج بر دو نفع ساروی ها به پایان برسد.

در ورامین بازی پرحاشیه ستارگان وگیتی پسند که با اخراج حمید بی غم سرمربی گیتی پسند و اکبر تقوی سرپرست ستارگان همراه بود؛ حاشیه های این دیدار از روز قبل از برگزاری دیدار آغازش شد و تا داخل زمین مسابقه نیز ادامه داشت. ستارگان ورامین و گیتی پسند در نهایت به تساوی رضایت دادند تا داورزنی و شاگردانش به گفته خودش در مقابل "تیم ملی" متوقف شوند.

در دیدار رفت ستارگان با نتیجه پنج بر چهار اهورا را در خانه شکست داد تا اهورایی‌ها دست خالی به خانه برگردند. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم اهورا با ۲۰ امتیاز به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به آذرخش در رده دوازدهم و ستارگان با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

دیدار اهورا و ستارگان در هفته بیست و چهارم بسیار به دیدار شهروند و آذرخش شباهت دارد؛ اهورا در پائین جدول برای بقا در لیگ محکوم به برد است و در این راه نیز رقیب اصلی اش آذرخش نام دارد؛ از طرفی ستارگان در بالای جدول بدنبال جایگاهی مناسب‌تر برای حضور در مرحله پلی آف است در حالی که رقیب اصلی ستارگان نیز شهروند ساری است.

سوهان محمدسیما - حفاری؛ دیدار ناکامان هفته

سوهان محمدسیما در سالن شهید حیدریان قم میزبان حفاری است؛ سوهان محمد سیما هفته گذشته در شاهین شهر اسیر بازی خوب شاگردان جابری شد و در یک دیدار خارج از خانه شکست خورد تا روند ناکامی های غیاثی ادامه داشت باشد و وی در پایان دیدار با هایپرشهر به جمله " روز بد فوتسال برای تیم ما بود" بسنده کند.

حفاری هفته گذشته مغلوب شاگردان خستگی ناپذیر روزپیکر شد و  در یک دیدار خانگی نتوانست امتیازی بدست بیاورد تا علاسوند بیشتر از پیش بحران را لمس کند. علاسوند دلیل ناکامی های اخیر تیمش را پرادخت نشدن مطالبات بازیکنانش و در ادامه بی انگیزگی بازیکنانش می داند.

دیدار رفت تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و سوهان محمد سیماقم به دلیل تخلفات تماشاگران تیم ملی حفاری در روز ۱۵ شهریورماه نیمه تمام ماند که با اعلام کمیته انضباطی،  تیم ملی حفاری با نتیجه سه بر صفر در بازی مذکور بازنده اعلام شد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر سوهان محمدسیما با ۳۲ امتیاز در رده هفتم و حفاری با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

دیدار حفاری و سوهان محمدسیما حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال خواهد بود؛ از طرفی در دور رفت اتفاقاتی افتاده است و حفاری بازی را در خانه به دلیل آنچه تخطی هوادارنش عنوان شده است شکست خورده است و از طرف دیگرسوهان محمد سیما و حفاری فاصله ای یک امتیازی و در ادامه یک پله ای باهم دارند و به نوعی شاید این تقابل را بتوان دیدار شش امتیازی هفته بیست و چهارم نامید.

گیتی پسند سن ایچ؛ غایب بزرگ

گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان سن ایچ ساوه است، گیتی پسند در دیدار پرحاشیه هفته گذشته مقابل ستارگان با نتیجه سه بر سه متوقف شد تا سه امتیاز حساس را در یک دیدار خارج از خانه از دست بدهد. حمید بیغم که در دیدار هغته گذشته تیمش اخراج شد؛ غایب بزرگ دیدار سن ایچ و گیتی پسند خواهد بود.

سن ایچ ساوه هفته گذشته در یک دیدار خانگی مقابل شاهین کرمانشاه قعر جدولی قرار گرفت ولی شاگردان اصغری مقدم نتوانستند پیروز میدان باشند تا امتیازات تقسیم شود.

دیدار گیتی پسند و سن ایچ در دور رفت با نتیجه چهار بر سه به نفع تیم اصفهانی به پایان رسیده است. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم گیتی پسند با ۴۷ امتیاز در جایگاه دوم و سن ایچ با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند.

گیتی پسندی ها با توجه به تعلل هفته گذشته در مقابل ستارگان به هر سه امتیاز این دیدار برای حفظ حاشیه امن خود نیاز دارند چون فرش آرا به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسندی ها کار سختی در کرمانشاه برای تقابل با شاهین نخواهد داشت.

شاگردان اصغری مقدم در دیدار با گیتی پسند دست و پا بسته نخواهند بود و باتوجه به غیبت بیغم مطمئناً حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت از طرفی سن ایچ به دنبال بهبود جایگاه خود برای حضور پر رنگ تر در مرحله پلی آف است.

مقاومت - هایپرشهر؛ جنگ بقا

مقاومت البرز در سالن انقلاب کرج میزبان هایپرشهر است؛ مقاومت البرز هفته گذشته در مقابل مس سونگون صدرنشین حرفی برای گفتن نداشت و چهار بر دو مغلوب شاگردان علی افضل شد تا  شاگردان فرهاد کشاورزی برای باقی ماندن در لیگ محکوم به پیروزی در بازی های بعدی باشند.

هایپرشهر هفته گذشته در یک بازی خانگی و به لطف تماشاگرانش توانست سوهان محمدسیما را شکست دهد تا مهر محکمی بر ناکامی های غیاثی زده باشد و چراغ های کم سوی امیدش برای باقی ماند در لیگ برتر فوتسال را پرنور تر کند.

هایپرشهر در دیدار رفت با نتیجه سه بر دو مغلوب مقاومت شده است. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم هایپرشهر با ۲۶ امتیاز در رتبه نهم و مقاومت البرز با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

شاگردان جابری تا حدود زیادی خیالشان از باقی ماندن در لیگ راحت است اما مقاومت به دلیل امتیازات خیلی نزدیک در پائین جدول، محکوم به کسب تمام امتیازات این دیدار است. دیدارهایپر و مقاومت در نیمه پائین جدول تا حدود زیادی تکلیف تیم های سقوط کننده را مشخص خواهد کرد.

شاهین – فرش آرا؛ شاهین و ترس از باخت

شاهین کرمانشاه در سالن شهید بهشتی میزبان فرش آرا است، شاهین که طی هفته‌های گذشته با هدایت فرید نادری که بصورت موقت بر نیمکت شاهین تکیه زده بود توانست دو پیروزی متوالی بدست بیاورد ولی هفته گذشته مرزبان پور به عنوان سرمربی شاهینی ها معرفی شد که  در مقاب سن ایچ اصغری مقدم با نتیجه چهار بر چهار متوقف شد تا نوار بردهای شاهین پاره شود.

فرش آرا در مشهد توانست ارژن را با نتیجه پنج بر سه زمین گیر کند تا در روزی که گیتی پسند در مقابل ستارگان متوقف شد؛ اختلاف امتیاز ستارگان و گیتی پسند را به دو امتیاز برسد.

فرش آرا در دور رفت با نتیجه نزدیک دو بر یک شاهین کرمانشاه را شکست داده است اما مرتضایی و شاگردانش نباید فراموش کنند که شاهین این روزها خیلی با اوایل لیگ فرق کرده است. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم شاهین کرمانشاه با ۱۸ امتیاز در قعر و فرش آرا با ۴۵ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

شاهینی ها که دو هفته خیلی خوب را نادری داشتند و شاید به قولی توانستند "طعمه های دندان گیر" شکار کنند در هفته بیست و سوم مقابل سن ایچ متوقف شدند تا برای باقی ماند در بالاترین سطح فوتسال کشور کارشان به اما و اگر کشید شود.

فرش آرا یکی از خوش شانس ترین تیم های هفته گذشته بود و توانست در روزی که گیتی پسند مقابل ستارگان متوقف شد؛ سه امتیاز شیرین را از ارژن بگیرد تا خود را بیشتر از پیش به گیتی پسند نزدیک کند از طرفی نیز در هفته بیست و چهارم با شاهین کرمانشاه قعر جدولی باید دیدار کند؛ بنابراین همه چیز برای فرش آرا محیا شده تا در این هفته یک پله صعود را تجربه کند.

ارژن - مس؛ مسِ بی تفاوت

ارژن شیراز در سالن شهید ابوالفتحی میزبان مس سونگون است؛ ارژن هفته گذشته در مشهد مقابل فرش آرا نتیجه دیدار را واگذار کرد تا پس از یک تساوی مقابل سن ایچ در هفته بیست و دوم اینبار در مشهد نتیجه را به شاگردان مرتضایی واگذار کند.

مس سونگون که این این روزها یکه تاز بی چون و چرای رقابت های لیگ برتر فوتسال تبدیل شده است، هفته گذشته مقاومت البرز را با نتیجه چهار بر دو شکست داد تا حدوی خیالش از بابت صدر نشینی در دور رفت راحت شود.

مسی ها در دور رفت با نتیجه چهار بر دو ارژن را در تبریز شکست داد. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز در رده دهم و مس سونگون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

ارژن جز تیم های فانوس به دست جدول لیگ برتر فوتسال است و مثل خیلی از تیم ها به سه امتیاز این دیدار و دیدارهای بعدی برای باقی ماندن در لیگ احتیاج دارد.  

کد خبر 403724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.