امیر موسوی: گروهی با تعداد زیادی سلاح‌های تروریستی قصد ایجاد آشوب در کرج را داشتند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: چهل سال است در تحریم کامل قرار داریم اما همه قطعات مورد نیاز را خودمان می‌سازیم که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و فرماندهی مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، گفت: سال‌ها در پی مهارت افزایی در ارتش بودیم؛ به‌گونه‌ای که افسرانمان چند مهارته و یگان‌های ما چند منظوره شوند تا بتوانند در برابر دشمن منظم و نامنظم دفاع و هم حمله کنند. تلاش ما بر این بوده که در کلیه وظایفی که به عهده امان گذاشته اند به خوبی وارد عمل شویم و برای صیانت از مرزهای ایران ماموریتمان را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروز مشاهده می‌کنیم که افسران جوان ما تخصص‌های مختلفی در سطح مهارت بسیار بالا دارند، عنوان کرد: بخشی از مرزهای کشور در غرب،شرق و شمال شرق به عهده ارتش است که بحمدالله خطری نتوانسته مرزها را تهدید کند عبور و برای کشور مشکل ایجاد کند، برای نمونه چند روز پیش گروهی با تعداد زیادی سلاح‌های تروریستی قصد ایجاد آشوب در کرج را داشتند، که خوشبختانه با هوشمندی اجازه ورود نیافتند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: نیروی زمینی امروز ما دیگر نیروی زمینی چند سال پیش نیست؛ نیروی هوایی هم دائم حراست از آسمان را بر عهده دارند. ارتفاع‌های بلند نشان از حضور تعدادی از نیروهای پدافند هوایی است که آسمان را رصد می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی در باب المندب گشت خود را افزایش دادند، گفت: این خدمات در حالی ارائه شده که چهل سال است در تحریم کامل قرار داریم اما همه قطعات را خودمان می‌سازیم و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و فرماندهی مقام معطم رهبری است.

وی تصریح کرد: بدون هر گونه تعارف اوصاف فوق و روحیه خوب در ارتش به این دلیل است که مادران ما از بچگی پای منبرها و در تکایا فرزندان خود را بزرگ کردند و امروز هم هرچه داریم از مساجد و همین عزاداری‌ها و عاشورا است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که تمام مسئولان بتوانند بر مشکلات کشور فائق آیند تا حلاوت و شیرینی نظام اسلامی بیش از پیش برای مردم روشن شود.

کد خبر 403717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.