راه‌اندازی نخستین خودرو امداد تاکسی رایگان کشور در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای خدمت‌رسانی به رانندگان تاکسی، سازمان تاکسیرانی کرمانشاه نخستین خودرو امداد تاکسی رایگان کشور را در این کلانشهر راه‌اندازی کرده است.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در کرمانشاه ۹ هزار و ۲۰۰ راننده تاکسی شامل هفت هزار راننده تاکسی پلاک (ت) و دو هزار و ۲۰۰ راننده آژانس فعالیت دارند، اظهار کرد: برای امدادرسانی رایگان به خودروهای عمومی تحت‌ پوشش سازمان تاکسیرانی شامل تاکسی گردشی، تاکسی مسیری و آژانس تاکسی تلفنی که در حین فعالیت دچار نقص فنی و یا حادثه می‌شوند واحد امداد تاکسی رایگان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: خودرو امداد تاکسی رایگان در مکان‌های مشخصی از شهر مستقر است و در هنگام بروز مشکل برای خودروهای تحت پوشش سازمان با تماس تلفنی، امداد تاکسی بلافاصله در محل حاضر شده و تاکسی دارای نقص به محل مورد نظر راننده انتقال داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده، به طور میانگین سالیانه به بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر کرمانشاه امدادرسانی خواهد شد.

سلیمانی گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با شماره‌های ۳۸۲۱۱۹۱۴۸ و ۳۸۲۴۶۵۶۵ تماس بگیرند.

کد خبر 403704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.