اختصاص سه میلیارد ریال به آتش‌نشانی "سین"

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تاکنون بیش از سه میلیارد ریال برای ساخت آتش‌نشانی شهر سین از محل بودجه‌های استانی و کشوری اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از برخوار حجت‌الله غلامی در بازدید از شهر سین، اظهار کرد: برای ساخت ساختمان آتش‌نشانی این شهر امسال از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها مبلغ سه میلیارد ریال اختصاص داده و قرار شد در بودجه در سال آینده نیز سه میلیارد ریال به این منظور اختصاص یابد.

وی گفت: تاکنون از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی ۲۰ میلیارد ریال به شهر سین کمک شده و تا پایان سال نیز ۱۰ میلیارد ریال دیگر به حساب شهرداری واریز می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: شهر سین با توجه به بافت تاریخی و قدمت ساخت و سازها جزو شهرهای محروم استان است که در جلسه امروز مشکلات شهر مطرح و دسته‌بندی و برای رفع آن‌ها پیش‌بینی‌های لازم انجام شد.

غلامی گفت: با توجه به منار و مسجد تاریخی شهر سین قرار شد شهرداری با همکاری میراث فرهنگی در جهت احیای بافت فرسوده و راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی و اماکن تاریخی در جهت اشتغال‌زایی و جذب گردشگر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه ۳۵ میلیارد ریالی شهرداری برای امسال گفت: تا پایان سال حدود ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی به این شهر اختصاص پیدا می‌کند و با توجه به کمک‌های سازمان مدیریت بحران و اختصاص قیر پیش‌بینی می‌شود بودجه شهرداری به ۶۰ میلیارد ریال برسد که می‌تواند تحولی در انجام امور عمرانی در این شهر ایجاد کند.

کد خبر 403672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.