«زشتی‌ها و زیبایی‌های یزد من» را به تصویر بکشید

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: نخستین جشنواره عکس شهروندی یزد با عنوان «زشتی‌ها و زیبایی‌های یزد من» برگزار می شود.

عباس ملازینلی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: یکی از بخش های این جشنواره که با استفاده از دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار می‌شود به موضوع «پسماند و بازیافت» اختصاص دارد.

وی بخش دیگر این جشنواره را عکاسی با موبایل در موضوع «فرهنگ ترافیک وحمل و نقل عمومی» عنوان کرد و افزود: در این بخش شهروندان یزدی می‌توانند با موبایل های خود مسایل و چالش های ترافیک و حمل و نقل شهری و زشتی ها و زیبایی‌های رانندگی در شهر یزد را به تصویر بکشند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بخش سوم این جشنواره را عکاسی با عنوان «یزد، شهر دوچرخه ها» دانست و تاکید کرد: شهر یزد از دیرباز به شهر دوچرخه ها شهرت داشته و دارد و لازم است برای تقویت و بازیابی این برند در ابعاد گسترده‌ فرهنگی و هنری تلاش کرد.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا ۱۰ بهمن ماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره عکس شهروندی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای www.yazdfestival.com مراجعه کنند.

ملازینلی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری مردم شهر جهانی یزد در آموزش های شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: شهر یزد دارای مردمی اندیشمند و هنرمندانی خردمند است که فقط این ظرفیت بزرگ را به اشتراک عمومی خواهیم گذاشت.

وی گفت: این جشنواره از سوی ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه ریزی شده که با مشارکت انجمن عکاسان استان یزد برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، دبیرخانه‌ جشنواره از نفرات برگزیده اول، دوم و سوم در هر یک از بخش‌های ذکر شده با جوایز نقدی دو میلیون تومانی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی تقدیر می کند.

نمایشگاه عکس‌های برگزیده این جشنواره در هر یک از بخش ها برپا خواهد شد و شهروندان می توانند به صورت رایگان از این‌نمایشگاه، بازدید کنند.

کد خبر 403657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.