تمام امکانات بندرعباس در حوزه کودکان به کار گرفته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: لازم است همه امکانات و تجهیزات شهر دوستدار کودک، شامل مناسب‌سازی فضاهای شهری، ایجاد پارک‌های مختلف و ... در بندرعباس مهیا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره ظهر امروز (سه شنبه) در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری با معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری درخصوص شهر دوستدار کودک اظهار کرد: توجه به ایجاد شهر دوستدار کودک، کمک مؤثری به احداث فضاهای مناسب برای کودکان بوده و اگر سرمایه‌گذاری در حوزه کودکان با نگاه مثبت و با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه انجام شود شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر در راستای فراهم نمودن کالبد شهری برای حضور کودکان و طبق چارچوب شهر دوستدار کودک، با برنامه‌ریزی‌های خود با ایجاد سازوکاری این مسئله را در دستور کار قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: طرح شهر دوستدار کودک به دلیل نقش کودکان در پویایی و شادابی جامعه و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح شایسته‌ای است و می‌طلبد که همه امکانات و تجهیزات شهر دوستدار کودک، شامل مناسب‌سازی فضاهای شهری، ایجاد پارک‌های مختلف و ... مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با ایجاد فرهنگسراهایی در محلات، برنامه‌ریزی‌های خود را به سمتی برده که حمایت از کودکان و خانواده‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 403650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.