اختصاص اعتبارات ملی برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر لنگرود

شهردار لنگرود گفت: شهرداری اعتباراتی از محل ملی برای رفع مشکل آبگرفتگی در سطح شهر جذب کرده و فاز به فاز در حال اجرای پروژه است.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی رجایی با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرداری لنگرود به دنبال پیش بینی بحران های احتمالی اعم از اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری لنگرود اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه آسیب و بحران به مردم شهر انجام می دهد.

وی با بیان اینکه باران و برف را جزو بهترین نعمات الهی است، افزود: باید بتوانیم شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم تا مردم نهایت بهره را از این نعمات ببرند، متاسفانه در سال های گذشته مردم با دیدن باران دچار نگرانی می شدند، زیرا می دانستند بعد از هر بارش شهر دچار آبگرفتگی و مشکلات عدیده ناشی از آن خواهد شد.

شهردار لنگرود با قدردانی از همکاری شورای شهر لنگرود و مدیران شهرستانی با شهرداری، عنوان کرد: شهرداری لنگرود اعتباراتی از محل ملی برای رفع مشکل آبگرفتگی در سطح شهر جذب کرده و فاز به فاز در حال اجرای پروژه است.

رجایی ادامه داد: در سال اول دوره پنجم شورای شهر لنگرود توانستیم پروژه خیابان امام خمینی(ره) را با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان به بهره برداری برسانیم؛ همچنین پروژه خیابان های سعدی و حافظ را در سال ۹۷ اجرا کردیم و مشکل آن رفع شد.

وی از رفع مشکل آبگرفتگی قسمتی از بلوار فردوس و کوچه های وحدت، صدر و هلال احمر لنگرود نیز خبر داد و گفت: مشکل آبگرفتگی لنگرود به دنبال باران های طبیعی دیگر وجود ندارد.

شهردار لنگرود از اجرای پروژه لوله گذاری در خیابان جمهوری در امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در سه فاز انجام می شود که فقط برای دو فاز آن یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است؛ با تکمیل این پروژه مشکل خیابان جمهوری شهر لنگرود رفع خواهد شد.

رجایی با اشاره به آماده باش دستگاه های راهسازی و ماشین آلات سنگین شهرداری در شرایط برف، یادآور شد: پنج تیم مستقر در نقاط مختلف شهر و دو اکیپ سیار داریم.

کد خبر 403648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.