مدیریت خانه‌های شهرداری اصفهان مورد نظارت و بازنگری قرار می‌گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از آنکه بازدید از خانه‌های شهرداری مورد ارزیابی واقع شد، در نحوه مدیریت این خانه‌ها توسط شورای شهر بازنگری شده و خانه‌هایی را که فعال بوده‌اند تقویت، قصورها را مورد سوال و موانع موجود را برطرف خواهیم کرد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازدید اعضای شورای شهر در چند روز گذشته از خانه‌های وابسته به شهرداری اصفهان اظهار کرد: خانه‌های وابسته به شهرداری در حوزه‌های مختلف ایجاد و شهرداری به لحاظ مکانی، بودجه و نیروی انسانی سرمایه‌گذاری‌های لازم را در آن‌ها انجام داده است.

وی افزود: برای این مراکز اهدافی تعریف شده و شورای شهر بنا بر وظیفه ذاتی خود وظیفه نظارت بر میزان تحقق اهداف این مراکز را برعهده دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه روز یکشنبه هفته جاری به جای برگزاری جلسه علنی تصمیم گرفته شد تعدادی از اعضای شورا از این مراکز و خانه‌ها بازدید میدانی داشته باشند، تصریح کرد: در این بازدیدها، اقدامات، آموزش‌ها، نحوه اداره خانه‌ها و به‌کارگیری نیروی انسانی شاغل در این مجموعه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.  پس از ارزیابی دقیق حاصل از این بازدید، در نحوه مدیریت این خانه‌ها توسط شورای شهر بازنگری شده و خانه‌هایی که فعال بوده‌اند را تقویت، قصورها را مورد سوال و موانع موجود را برطرف خواهیم کرد.

نصراصفهانی با بیان اینکه این خانه‌ها سرمایه‌های متعلق به شهر بوده و لازم است به بهترین شکل از آن‌ها استفاده و بهره برداری شود تا برای شهروندان مفید باشد، خاطرنشان کرد: ۳۲۰ ساختمان در شهر اصفهان با مالکیت شهرداری وجود دارد که ۱۲ ساختمان از این تعداد مربوط به خانه‌های وابسته به شهرداری است و اقدامات فرهنگی شهر را برعهده دارند بنابراین لازم است با نظارت بیشتر شورا صرفه‌جویی لازم در خانه‌های شهرداری اتفاق افتد.

وی اضافه کرد: به‌زودی گزارش‌های میدانی توسط اعضا در کمیسیون تلفیق قرائت شده و اگر نیاز بود براساس این گزارش‌ها تصمیمی گرفته شود، در قالب طرح یا لایحه‌ای در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد.

کد خبر 403623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.