موضوع معتادان متجاهر فراتر از حوزه مدیریت شهری است

عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود نوشت: مسئله و موضوع معتادان متجاهر فراتر از حوزه مدیریت شهری است و تکلیف دستگاه‌های دیگر است. نمی‌شود برخی از محله‌ها را رها کرد و انتظار داشت مدیریت شهری در حیطه خارج از وظیفه‌اش پاسخگو باشد. دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه پرتحرک‌تر عمل کنند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام فخاری در صفحه توییتر خود آورده است: "امروز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ، با اشاره به مواردی که شورایار محترم جناب آقای بوچانی در مورد مشکلات محله باغ آذری در صحن شورای شهر اعلام کردند، لازم دانستم به وظیفه سایر دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های حاکمیتی در برابر رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر دارند، تذکر دهم. 

مسئله و موضوع معتادان متجاهر فراتر از حوزه مدیریت شهری است و تکلیف دستگاه‌های دیگر است. نمی‌شود برخی از محله‌ها را رها کرد و انتظار داشت مدیریت شهری در حیطه خارج از وظیفه‌اش پاسخگو باشد. دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه پرتحرک‌تر عمل کنند. 

واقعیت آن است که مردم محله باغ آذری، خانواده شهدا و سرپرستان خانواده‌های زیادی در این محله محروم واقع شده‌اند. اهالی این محله با دسترسی به فرصت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توانند وضعیت خود را ارتقاء داده و شرایط بهتری پیدا کنند. 

برخی از قهرمانان ملی کشورمان از همین محله برخاسته‌اند و این موضوع همه ما را در برابر وظایف‌مان مسئول‌تر می‌کند. به رغم اینکه مجموعه اقتصادی قدرتمندی در این محله وجود دارد اما توان اقتصادی مردم باغ آذری به شدت آسیب دیده است و مشکلات این محله به شدت جدی است. 

‏در ساختار شهرداری مراکز پرتو برای رسیدگی به مسائل کودکان کار را داریم اما این مرکز به تنهایی پاسخگوی مشکلات این محله نیست و دستگاه های متصدی به خصوص بهزیستی و وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها باید موثرتر عمل کنند. 

 ‏همچنین از توجه همکارانم به خصوص آقای فراهانی و نظری و خانم نژادبهرام که به حضور در محله توجه ویژه‌ای داشته‌اند، سپاسگزارم. "

کد خبر 403617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.