بهره‌برداری از یکصد طرح عمران شهری در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: رییس جمهور فردا به استان اردبیل سفر می‌کند و قرار است همزمان با این سفر، یکصد پروژه عمران شهری اردبیل افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها که شامل طرح‌های زیرساخت شهری و پروژه‌های گردشگری داخل شهری و تفریحی است، بیش از یک‌هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: پروژه مسکونی خدماتی شهریار، خیابان‌های ۴۵ و ۵۵ متری شورابیل و طرح‌های تکمیلی گردشگری منطقه نمونه شورابیل از جمله پروژه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای افتتاح در جریان سفر رییس جمهور است.

شهردار اردبیل افزود: این پروژه‌ها در ساعت ۱۵ عصر فردا چهارشنبه_۱۱ دی‌ماه_ با حضور وزیر کشور و در سالن اجتماعات هتل کوثر شورابیل به صورت همزمان افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش، رییس‌جمهوری اسلامی ایران در برنامه کاری یک روزه فردا چهارشنبه _۱۱دی‌ماه_ به استان اردبیل سفر و پروژه‌های بزرگی همچون کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر، سد احمدبیگلو مشگین‌شهر، بیمارستان شهدای پارس‌آباد، بیمارستان ترومای اردبیل، کارخانه نساجی، فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال، فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر و طرح آبیاری نوین ۱۰ هزار هکتار از پایاب سد خداآفرین را افتتاح می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 403615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.