احداث ۲۷ باب مغازه تجاری در بازار "ملامجدالدین ساری"

شهردار ساری گفت: سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی این شهرداری با استفاده از توانمندی مجموعه داخلی سازمان اقدام به ساخت ۲۷ باب مغازه تجاری در بازار "ملامجدالدین" کرده است که با اتمام آن، تعداد مغازه‌های این بازار به بیش از ۲۴۰ مغازه افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: بازار ملامجد الدین ساری در سال ۱۳۷۲ در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع  با بیش از ۲۰۰ باب مغازه در مرکز مازندران تاسیس شده است و هم‌اکنون سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری با بهره‌گیری از توان داخلی این سازمان با هدف گسترش این بازار بر آن است تا فرآیند خرید کالا را توسط شهروندان و مسافران در این بازار تسهیل کند.

وی ادامه داد: این بازار به دلیل نزدیکی به کمربندی شرقی و غربی شهر ساری، دسترسی مسافران و گردشگران را به مرکز خرید نزدیک کرده است، از این رو گسترش این بازار با عرضه اجناس متنوع مسافران بیشتری را به خود جذب کرده و به همان اندازه در ارتقای  کمی و کیفی بازار نیز تاثیرگذار خواهد بود؛ البته ورود مسافر و گردشگر به این شهر، سرمایه‌ای است که می‌تواند به عنوان یک فرصت به رونق اقتصادی شهر ساری کمک کند.

شهردار ساری گفت: شهرداری این شهر فعالیت‌های خود را با رویکرد بهره‌گیری از توانمندی داخلی و با هدف کاهش هزینه‌ها در بخش‌های مختلف اجرا می‌کند.

کد خبر 403591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.