موفقیت شرکت دانش بنیان اصفهانی در تولید دستگاه تزریق چسب

یک شرکت دانش‌بنیان اصفهانی در رقابت با همتایان خارجی موفق به تولید دستگاه آماده‌سازی و تزریق چسب گرم شد و عنوان فن‌آور برتر را در آئین تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر اصفهان از آن خود کرد.

حامد محمود پور، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان "صدرا طرح و تجهیز اسپادانا"، در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: از آنجایی که محصولات تولیدی شرکت ما دارای هیچ‌گونه رقیب داخلی نیست، در ابتدای فعالیت با دشواری‌های بسیاری مواجه بوده است، چرا که پذیرش قدرت تولیدی ایران در این زمینه در نظر سایرین غیرممکن به نظر می‌آمد.

وی افزود: پس از اثبات کیفیت محصولات تولیدی، رعایت کامل استاندارها در تولید این ماشین‌ها و همچنین خدمات پس‌از فروش مطلوب، این شرکت موفق شد با انجام چندین پروژه با استقبال بالایی روبرو شود.

این شرکت دانش‌بنیان در بخش صنایع مختلف مواد غذایی، نساجی، دارویی، کاشی و سرامیک، چاپ و بسته‌بندی، انرژی اتمی، شرکت گاز، نفت، فولاد، مراکز علمی و دانشگاهی، پزشکی و پالایشگاه پتروشیمی، فعالیت داشته و برای نخستین بار در تاریخ کشور موفق به تولید ماشین‌ها و قطعات مخصوصی شده است که تاکنون توانایی تولید آن‌ها در ایران وجود نداشت.

شرکت مذکور تاکنون موفق به ثبت دو اختراع در زمینه کاری خود و تولید بیش از ۹ محصول دانش‌بنیان شده است؛ دستگاه آماده‌سازی و تزریق چسب گرم و تجهیزات مربوطه، یکی از اختراعات این شرکت است که در نتیجه سال‌ها پژوهش و تلاش تولید شد.

فعالیت این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید دستگاه‌ها و تجهیزاتی است که امکان تزریق و پوشش‌دهی انواع چسب‌ها اعم از چسب‌های گرم (هات ملت) و رزین را روی مواد مختلف فراهم می‌آورد و جدیدترین محصول ارائه شده آن در حال حاضر تجهیزات مربوط به چسب‌های گرم است.

صدرا طرح و تجهیز اسپادانا موفق به دریافت عنوان فن‌آور برتر در آئین تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر اصفهان در سال جاری شد.

کد خبر 403589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.