سپاهان در دام دلالان نیم فصل نیفتد

سپاهان بعد از خرید محمد طیبی به دنبال خرید چند بازیکن باکیفیت دیگر است تا نقل و انتقالات نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طیبی مدافع باتجربه که در نیم فصل اولT پیراهن نفت مسجد سلیمان را بر تن داشت به عنوان اولین خرید زمستانی سپاهان به اصفهان آمد تا جانشین عزت‌الله پورقاز در قلب خط دفاعی سپاهان باشد. این خرید از هر لحاظ به سود سپاهانی است که در آینده‌ای نزدیک باید در si جبهه مختلف جام حذفی، لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و بدن داشتن دو مدافع وسط مطمئن این کار ممکن نبود.

حضور طیبی و گولسیانی در کنار یکدیگر که مدافع آینده‌داری مثل مهدی‌زاده را هم بر روی نیمکت می‌بینند می‌تواند اطمینان را در خط دفاعی سپاهان بالا ببرد. از طرف دیگر گفته می‌شود که مذاکرات با پژمان منتظری هم ادامه دارد  و این احتمال وجود دارد که این بازیکن خرید دیگر سپاهان در نیم فصل لقب بگیرد تا مشت امیر قلعه‌نویی در پست دفاع میانی کاملا پر شود.

سپاهان در نیم فصل لیگ هجدهم دست به خرید بازیکنانی مثل محسن مسلمان، علی قربانی، محمد ابراهیمی، محمد مسلمی‌پور و محمدرضا مهدی‌زاده زد و ساسان انصاری را هم به تراکتور فروخت که در این بین فقط مهدی‌زاده آن هم به واسطه مصدومیت امسال پورقاز به کار سپاهان آمد و چهار بازیکن دیگر بدون آنکه عملکرد مناسبی در تیم داشته باشند یا از سپاهان جدا شدند و یا در حال حاضر به بهانه مصدومیت بر روی نیمکت تیم جا خوش کرده‌اند.

البته امیر قلعه‌نویی بر روی این مسئله اعتقاد دارد که بازیکن خریداری شده در نیم فصل حتما نباید بازی کند و بیشتر جهت اطمینان بر روی نیمکت تیم می نشیند، ولی ای کاش در این زمینه مدیریت بهتری از جانب کادر فنی و مدیریت باشگاه صورت بگیرد تا پول خرج بازیکنانی نشود که برای یک نیم فصل نیمکت نشینی و بی ثمر بودن به اصفهان می‌آیند.

در نیم فصل معمولا دلالان اطراف باشگاه دندان طمع را تیز می‌کنند تا بازیکنان بدون تیم را با قرارداد مبالغ میلیاردی به اصفهان بیاورند و از این رهگذر پول خوبی به جیب بزنند و برایشان مهم نیست که این بازیکن در ادامه فصل اصلا به کار سپاهان می‌آید یا نه و فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند.

خریدهای ناموفق نیم فصل قبل بهترین تجربه برای سپاهان است تا امسال در دام دلالان نقل و انتقالات نیفتد و مثل محمد طیبی بازیکنانی را بخرد که مهره‌ای مطمئن در نیم فصل دوم باشد. البته سال گذشته در نیم فصل دوم بازیکنانی بودند که میلیاردی پول گرفتند و نتوانستند به سپاهان کمک کنند.

کد خبر 403585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 0
    سپاهان به یک بازیساز در خط میانی به شدت نیازمند است. بازیکنی که بتواند نبض میانه میدان را در دست بگیرد، از قدرت حفظ توپ برخودار باشد و در مواقعی که تیم نیاز به حفظ نتیجه دارد، به تیم کمک کند. چه در فصل قبل و چه در این فصل تیم سپاهان از این ناحیه بیشترین ضربه را خورد. به تعداد بازیهایی که سپاهان از حریفان پیش بوده و نتوانسته میدان داری کند دقت کنید. بازیهایی مانند بازی با پارس جنوبی، استقلال، نساجی، شهرخودرو و صنعت نفت. در تمام این بازیها سپاهان می توانست به در دست گرفتن میانه میدان نتیجه را به سود خود رقم بزند ولی ظاهرا مسئولان تیم اصلا به این موضوع واقف نیستند.