سلطانی‌فر: منابع مالی سرخابی‌ها با کمک‌های مردمی و درآمد تبلیغات تامین می‌شود

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد که وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لحاظ تأمین منابع مالی، سر و سامان یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان را واگذاری هر چه سریع‌تر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دانست و اظهار کرد: هر یک روز که امکان‌پذیر باشد، ما این دو باشگاه را واگذار کنیم، استقبال می‌کنیم. هم از جهت رعایت الزامات بین‌المللی و هم از این جهت که باشگاه‌های ورزشی خصوصی، فرآیند رشد و توسعه را بهتر طی کنند. این دو باشگاه بنیه فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن می‌توانند برای ورزش پایه، کارهای اساسی‌تری انجام دهند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شده است، گفت: هم اکنون وضعیت این دو باشگاه، سر و سامان پیدا کرده و موضوع تأمین منابع مالی و اسپانسرینگ به‌گونه‌ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی که ممنوعیت و محدودیت دارد، با کمک‌های مردمی و تبلیغات‌، هزینه‌های آن تأمین شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از لحاظ مالیاتی برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اقدامات اساسی صورت گرفته است، تصریح کرد: ضمن سازماندهی ساختار دو باشگاه، در زمینه مالیاتی نیز با نشست‌های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم،کاملاً شفاف‌سازی کردیم.

سلطانی‌فر اظهار امیدواری کرد که روند برگزاری نشست‌ها و شفاف‌سازی‌ها بتواند مشکلات استقلال و پرسپولیس را حل کند.

کد خبر 403581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.