ضرورت ثبت پیمایش وانت‌بارها

بنا بر اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، میزان سهمیه مازاد وانت بارها براساس پیمایش ثبت شده و مورد تائید وزارت کشور به صورت اعتباری به مالکان پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بر اساس مصوبه کارگروه سه‌نفره موضوع بند ۸ مصوبه مورخ ۲۲-۸-۱۳۹۸ هیئت وزیران با تخصیص سهمیه اختصاصی مازاد وانت‌بارها به میزان ۱۰۰ لیتر برای کلیه وانت‌بارهای کم‌مصرف و پرمصرف، برای مدت دو ماه موافقت شد و بعد از دو ماه، میزان سهمیه مازاد وانت‌بارها براساس پیمایش ثبت‌شده‌ و موردتأیید وزارت کشور به صورت اعتباری به مالکان پرداخت خواهد شد.

همچنین در همین راستا، مکاتبه‌ای به‌منظور انجام ثبت‌نام ناوگان بار در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل شهری این سازمان برای ثبت اطلاعات ناوگان وانت‌بار کشور انجام شده که پس از ثبت‌نام و صدور پروانه فعالیت برای آن‌ها در مرحله بعدی با اخذ باربرگ، پیمایش محاسبه و اعتباری معادل مابه‌التفاوت سوخت به کارت اعتباری مالکان واریز خواهد شد.

در جلسات برگزارشده با وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد فهرست مورد تأیید شرکت‌ها و مؤسساتی که حمل بار را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند به این سازمان ارسال شود تا اتصال برخط آن‌ها به سامانه پیمایش انجام شود.

مزید استحضار اعلام می‌دارد براساس تصمیم کارگروه سه‌نفره، مقرر شد کلیه مصاحبه‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها درخصوص مصوبات کارگروه تنها از طریق وزارت نفت انجام شود و وزارت کشور مجاز به اطلاع‌رسانی در این خصوص نیست. 

کد خبر 403569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.