احداث مسیر سلامت در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: مسیر سلامت در شهر باغبادران در حاشیه زاینده‌رود ایجاد خواهد شد تا امنیت شهروندان و گردشگران در زمان پیاده‌روی تامین شود.

حجت الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لنجان با بیان اینکه یکی از  طرح‌های اجرایی شهرداری باغبادران در سال ۹۹ احداث مسیر سلامت است، اظهار کرد: لازم است زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا شهروندان بخشی از مسیر فعالیت‌های روزانه خود را پیاده یا با دوچرخه طی کنند.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران توجه به حفظ سلامت شهروندان است، افزود: مدیریت شهری باغبادارن برای داشتن شهر و شهروندانی سالم پیاده‌راه‌سازی و احداث ایستگاه دوچرخه را در دستور کار دارد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: احداث مسیر سلامت در شهر باغبادران در دستور کار قرار دارد؛ این مسیر در حاشیه زاینده‌رود ایجاد خواهد شد تا امنیت شهروندان و گردشگران در زمان پیاده‌روی تامین شود.

امینی ادامه داد: در آینده نزدیک در شهر ساحلی باغبادران طرحی اجرا می‌شود که در آن گردشگران خودروهای خود را در ابتدای شهر و در مکانی مشخص پارک و با استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و غیر آلاینده وارد شهر شوند.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح زمینه حفظ سلامت شهر و شهروندان را افزایش داده و از خشونت‌هایی که به دلیل تردد خودرو در شهر ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه پروژه ایجاد مسیر سلامت شهر باغبادران در آینده نزدیک و در چند فاز  اجرا خواهد شد، عنوان کرد: توپوگرافی و طبیعت خاص باغبادران در کنار هوای پاک این شهر ساحلی، زیبایی‌های بصری بسیاری را ایجاد کرده است از این رو بر آن شدیم مسیر دوچرخه‌سواری کوهستان را نیز در این شهر احداث کنیم.

کد خبر 403533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.