بلاتکلیفی در انتخاب شهردار خرمشهر

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: با ادامه روند بلاتکلیفی انتخاب شهردار به طور قطع شهر خرمشهر گرفتار بی‌برنامگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی مطوری جزیره شب گذشته (دوشنبه) در حاشیه جلسه شورای شهر خرمشهر که به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد، اظهار کرد: دیوان عدالت اداری با ابلاغ حکمی صلاحیت شهردار سابق خرمشهر را در ۲۶ آذر رد کرد اما در مرتبه دوم و به تازگی صلاحیت وی را بدون ابطال حکم قبلی تایید کرده است.

وی با بیان اینکه این رویه نوعی سردرگمی و بلاتکلیفی در مردم ایجاد کرده است، افزود: تصویر منتشر شده در فضای مجازی تنها تصویر حکم دیوان عدالت اداری است که هنوز به استانداری و فرمانداری ابلاغ نشده است و مشخص نیست دارابی به صورت حکم موقت، شهردار خرمشهر خواهد بود و یا تصمیم دیگری اخذ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با اشاره به اعتراض شورای شهر نسبت به حکم دوم تصریح کرد: با ادامه رویه بلاتکلیفی انتخاب شهردار به طور قطع شهر خرمشهر گرفتار بی برنامگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان تصدیگری عزیز ساعدی به عنوان سرپرست فعلی شهرداری خرمشهر رو به پایان بوده و طی دو روز آینده انتخابات برای تعیین سرپرست جدید برگزار خواهد شد.

گفتنی است، داود دارابی از ابتدای مهرماه سال جاری بر اساس نامه واصله از وزارت کشور و به علت سکونت نداشتن در این شهر، توسط شورای شهر کنار گذاشته شده بود.

کد خبر 403526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.