کارگاه آموزش روش‌های تامین مالی و جذب سرمایه در یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های تامین مالی و جذب سرمایه ویژه مدیران شهری خبر داد.

محمد شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یزد، کلانشهری برای سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: این دوره آموزشی شروع فرایندی جدید در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌پذیری شهر یزد به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه پیمان مولوی، دبیر انجمن اقتصاددانان ایران کار مدیریت و تدریس این کارگاه را برعهده دارد، تاکید کرد: این کارگاه آموزش یک روزه، دهم دی ماه ویژه مدیران شهری استان یزد برگزار می شود.

شیبانی بابیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یزد شناسایی و به سه سطح تقسیم‌بندی شده‌اند، گفت: خروجی این تقسیم‌بندی‌ها که شامل پروژه‌های خرد، کلان و متوسط می‌شود، درآمدی پایدار را برای شهر رقم می‌زنند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه‌های لازم برای ورود سرمایه‌گذاران به یزد، نیازمند زیرساخت‌های اولیه‌ای است که در حال آماده‌سازی و فراهم کردن آن‌ها هستیم که برگزاری این دوره آموزشی بخشی از این زیرساخت است.

وی اضافه کرد: شهروندان یزدی در همه پروژه‌های این سازمان نقش مولد و اساسی خواهند داشت و همواره منفعت و مشارکت آن‌ها تامین خواهد شد.

کد خبر 403501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.