معرفی ۴۱ پرونده ناظر متخلف به شورای انتظامی قزوین

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: در یک سال گذشته ۴۱ پرونده ناظران متخلف به دلیل گزارش نکردن و یا تاخیر در ارسال گزارش‌های تخلف درز انقطاع به شورای انتظامی معرفی شده است.

به گزارش ایمنا، حمید ضیائی با اشاره به برگزاری نخستین سمینار آموزشی با موضوع رعایت درز انقطاع، ایمنی و حریق در پروژه‌های ساختمانی، اظهار کرد: اقدامات قابل توجهی از سوی شهرداری قزوین در طراحی و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای درز انقطاع از خردادماه سال گذشته در همه ساختمان‌ها الزامی و در همه دستور نقشه‌ها و پروانه‌های ساختمانی نیز تاکید شده، تصریح کرد: در یک سال گذشته ۴۱ پرونده ناظران متخلف به دلیل گزارش نکردن و یا تاخیر در ارسال گزارش‌های تخلف درز انقطاع به شورای انتظامی معرفی شده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: تمامی ساختمان‌های بلندمرتبه، عمومی و مجتمع‌های تجاری استان قزوین ملزم به رعایت ضوابط ایمنی و حریق هنگام طراحی در نقشه‌ها و پروانه‌های ساختمانی هستند.

ضیایی شهری اضافه کرد: از دی ماه سال ۹۶ کمیته مشترک ایمنی و حریق متشکل از نمایندگان این حوزه و مناطق و کارکنان سازمان آتش‌نشانی تشکیل و تاکنون نیز از ۵۰ پروژه بلندمرتبه، مجتمع تجاری و بیمارستان با هدف رفع معایب و انطباق آن با ضوابط آتش‌نشانی بازید شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 403490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.