ساماندهی دفع آب‌های سطحی در تالش

شهردار تالش گفت : شهرداری با کمک مشاور متخصص و با مطالعه کارشناسی برای ساماندهی و هدایت آب های سطحی و رفع آبگرفتگی نقاط بحرانی در شهر هنگام بارندگی اقدام می کند.

شهرام غنی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شناسایی نقاط بحرانی شهر تالش که در هنگام بارندگی دچار آبگرفتگی  می‌شود، اظهار کرد: یکی از این نقاط پل امید در ۲۰ متری خیابان "جمهوری اسلامی" است که در بارندگی شدید دچار آبگرفتگی و سیلاب شده و تردد را برای مردم سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: برای ساخت پل جدید در این مکان ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی پیش‌بینی شده که برای فاز نخست این طرح در سال ۹۶ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اختصاص یافت و سال گذشته نیز تجهیز کارگاه آن آغاز شد.

شهردار تالش گفت: امسال ۴۰ میلیارد ریال در قالب اوراق مشارکت به این طرح اختصاص یافت و هم اکنون پیمانکار آن مشغول کار است.

غنی‌زاده بزرگترین مشکل پیش روی اجرای این طرح را تملک اراضی دانست و تصریح کرد: تملک اراضی توسط کارشناس در حال انجام است و در صورت همکاری مردم، طرح با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

وی به روند کاری تعریض پل "امام خمینی(ره)" در جاده اصلی تالش به آستارا اشاره کرد و افزود: هفت میلیارد ریال اعتبار از سالیان گذشته و امسال نیز ۹ میلیارد ریال از طرف کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان تالش به این طرح اختصاص یافته است.

شهردار تالش اضافه کرد: دو ستون این پل ساخته شده و ساخت دو ستون دیگر آن نیز باقی مانده است که به زودی مناقصه آن برگزار می‌شود و پیمانکاری که برنده مناقصه شود باید به سرعت کار خود را آغاز کند.

غنی‌زاده با بیان اینکه در یک سال گذشته آبگرفتگی حادی که باعث نارضایتی مردم شود گزارش نشده است، افزود: شهروندان در صورت داشتن چنین مشکلی می‌توانند مراتب را با شماره پیامگیر ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 403469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.