راهمپیمایی ۹ دی در اصفهان برگزار شد

اجتماع عظیم مردمی یوم الله ۹ دی، امروز (دوشنبه) در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجتماع بزرگ ۹ دی در اصفهان با شعار «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» امروز از ساعت ۹:۳۰ در میدان انقلاب آغاز و پس از آن مردم ولایت مدار اصفهان به طرف خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران حرکت کرده و تا چهار راه فردوسی راهپیمایی کردند.

 شرکت ‎ کنندگان در این راهپیمایی با تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، انزجار خود را از فتنه گران نشان دادند.

مردم اصفهان در این راهپیمایی شعارهایی چون مرگ برآمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر اسراییل، "نتیجه بصیرت، میثاق با ولایت" و "رهایی از ذلایت، میثاق با ولایت" سر دادند.

در روز نهم دی سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی در مقابله با فتنه‌انگیزی و توطئه دشمنان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در دفاع از حریم انقلاب و ولایت، به خیابان آمدند و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند. این روز از آن پس، به نام میثاق امت با ولایت و از ۹ تا ۱۹ دی ماه دهه بصیرت نامگذاری شد.

حشمت الله قنبری، استاد دانشگاه و مورخ معاصر در پایان این مراسم سخنرانی کرد. وی نهم دی را نورانی‌ترین نقطه حیات انقلاب و سرفصل زندگی و شروع دوباره برای نهضت اسلامی خواند و گفت: با حضور شکوهمند مردم ایران در حماسه نهم دی سال ۸۸، اختلافات در اوج امیدواری دشمن کنار زده شد.

وی افزود: مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ به رهبری ولی امر مسلمین و با بصیرت و هوشیاری خروشیدند و دستِ قدرت رهبر معظم انقلاب شدند.

قنبری با بیان اینکه پس از انتخابات ۸۸ کشور به مدت هشت ماه دستخوش نوسان‌ها و فضای تلخ و جو حیرت‌زا و نگران‌کننده ای بود، گفت: این مدت از هشت سال دفاع مقدس، سخت‌تر و پیچیده‌تر بود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آنچه در ماه اخیر دیدید ادامه همان جریان حماسی است و اقتدار برخاسته از نهم دی در کمتر از ۷۲ ساعت، برنامه‌ریزی دشمن را در هم ریخت.

قنبری با بیان اینکه گاهی سوء تدبیرها و رفتارهای حزبی و تصمیم‌های نابجا، ذائقه مردم را تلخ می‌کند، اضافه کرد: عده‌ای اعتراض را حق مردم می دانند، اما این بی‌ربط‌ترین حرف است.

وی از مسوولان خواست تا آنچه را که رهبر انقلاب اعلام می‌کنند عملیاتی شود و تاکید کرد: آنچه در کشورمان به‌عنوان گلایه از مسوولان عنوان می‌شود مربوط به خودمان است.

کد خبر 403468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.